11 Reacties
2 jaar geleden
Niet gekocht(vind m te duur) maar heb er in de winkel wel in gezeten, zou hem wel graag willen!
In Bussum hebben ze een winkeltje daar stond hij een paar maanden terug iig nog… voor die prijs wel het proefzitten waard 😊
2 jaar geleden
Wij hebben een andere schommelstoel van dit merk op de kamer van ons zoontje. Daar kunnen wij ook niet echt met het hoofd tegen aan rusten, dus dat mis ik persoonlijk niet echt. Wil liever geen twee dezelfde stoelen haha. Ze zijn inderdaad wat duur, maar de andere stoel is het geld waard! 😄👍🏼
2 jaar geleden
Wij hebben voor ons dochtertje nooit een speciale voedingsstoel gekocht. Wij hebben een eetkamerstoel met armleuningen op de kamer gezet aangezien die toch weg moest ivm de tripp trapp stoel. Is ons prima bevallen, soms miste ik wel een stoel om iets meer te loungen. Maar over het algemeen heb ik geen hoofdsteun oid gemist en was ik blij dat we zo wat geld hadden bespaard haha
2 jaar geleden
Ik heb deze schommelstoel zojuist besteld in bouclé stof, maar wel via Sweeek (is een stuk goedkoper). Wij zetten de stoel onder een schuin plafond in de babykamer, dus zijn er juist wel blij mee dat de stoel niet zo hoog is.
https://www.sweeek.nl/product/schommelstoel-lorens-rocking-l65-5xp87xh81-5cm-boucle-stof-wit
2 jaar geleden
Wij hebben de stoel (van Sweeek) inmiddels binnen en zijn er onwijs blij mee. Staat heel mooi in het kamertje en zit ook goed. De kussens zijn lekker stevig. Als ik onderuit gezakt zit (ik ben zelf niet zo groot) kan ik zelfs m’n hoofd laten rusten op het achterkussen. Wij gaan deze zeker houden!😃