11 Reacties

2 jaar geleden

Wat zegt je verloskundige?

2 jaar geleden

Overal waar TE voor staat is niet goed. Maar hoevaak per week… geen idee ik volg mee🫣

2 jaar geleden

Reactie op roozroderooz

Wat zegt je verloskundige?
Zij zegt dat het geen kwaad kan. Alleen ik heb een vriendin die een verloskundige heeft die zegt dat je het 1x per week kan eten omdat je kindje anders diarree krijgt. Lastig

2 jaar geleden

Reactie op Gewoonhier

Overal waar TE voor staat is niet goed. Maar hoevaak per week… geen idee ik ...
Ja ik eet wel op z’n minst 5x per week pittig

2 jaar geleden

Reactie op luana.Silvia

Zij zegt dat het geen kwaad kan. Alleen ik heb een vriendin die een verlosk ...
Mijne zei ook dat het niet uitmaakte

2 jaar geleden

Als je er zelf geen last van hebt, er lekker van genieten zou ik zeggen! ☺️ Ik zou niet weten waarom het niet oké zou zijn. Wellicht weten andere dames meer?

2 jaar geleden

De mijne zegt dat het niet uitmaakt. Ik eet ook vrijwel iedere dag pittig en sowieso kruidig. Ik heb ook al een kindje en bij hem at ik ook gewoon pittig en kruidig. Enige wat ik heb gemerkt is dat hij goed tegen pittig en kruidig eten kan.

2 jaar geleden

Volgens mij is dat meer als je bevallen bent en borstvoeding geeft. Dan zou de baby daar last van kunnen krijgen. Maar dat merk je dan denk ik ook snel genoeg.

2 jaar geleden

Reactie op Klootje

De mijne zegt dat het niet uitmaakt. Ik eet ook vrijwel iedere dag pittig e ...
Ja precies dit. Ons eerste kindje kan ook aardig pittig eten nu. Ze heeft nergens last van gehad naar mijn weten.

2 jaar geleden

Hoii! Ik eet ook graaag pittig maar niet te veel of te heftig. En dan paar dagen even niet en dan weer wel. Balance is key!

2 jaar geleden

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook gewoon pittig gegeten en de vk zei dat het gewoon kon. Na de bevalling ben ik er wel mee gestopt omdat ik 9 maanden borstvoeding heb gegeven. Dan kreeg hij echt last van krampen en diarree als ik heel erg pittig at. Maar tijdens de zwangerschap geen probleem hoor!