Lieve dames!
Ik heb er nooit stil bij gestaan maar ik denk dat ik last heb van PMS. Ik ben bevallen op 2 april van een hele lief meisje die heel goed slaapt en eet. Heel relaxt! En dat was ik ook tot begin Juni.
Toen kon ik opeens van stress klachten niet goed meer slapen. Dus gebruik ik slaaptabletjes anders wil het helemaal niet. En krijg ik 's nachts dan soms last van paniek.
Hartkloppingen en een soort opgejaagd gevoel van van binnen. Sommige dagen overdag zijn oke andere voel ik me niet echt happy. Beetje vlak.
Ik voelde me er zo slecht door omdat ik dacht hoeze heb ik dit? Ik heb alles waar ik ooit van droomde en dan ook nog eens een hele lieve baby!
Nu ben ik een schema gaan bijhouden en begonnen mijn klachten dus halverwege mijn cyclus. Rond de ovulatie. Die hebben aangehouden tot na de menstruatie. Daarna was het weg... 10 dagen lang weer heerlijk kunnen slapen! En nu sinds eergisteren kreeg ik het weer toen ik naar bed ging. Je raadr het al, precies weer halverwege mn cyclus.
Denk dat mn hele hormoonhuishouding in de war is. Ook mega veel pukkels..
Maargoed, is dit herkenbaar voor iemand? Heeft iemand tips wat goed voor jullie werkt? Er is niet echt een oplossing voor maar ben benieuwd hoe jullie dit doen.
Liefs!