11 Reacties

10 uur geleden

Gekke vraag misschien, maar komen er tanden door? Bij mijn zoontje hadden we dan ook zeker 10 poepluiers per dag (inclusief kapotte billen) en dan wilde hij niet eten. Kon ook wel een paar weken duren

10 uur geleden

Nou we zien dus nog echt niks van tandjes. Niet rood. Niet dik. Niet open. Dus… geen idee 🤷‍♀️ Herkennen we trouwens ook niet van de eerste, dan was de poep alleen wat zuur. Verschilde de “soort” en kleur poep dan ook steeds bij je zoontje?

9 uur geleden

Gekke vraag misschien, maar maakt het uit wat hij eet? Heeft hij elke dag dezelfde potjes/hapjes? En verder geen uitslag ofso? Mijn vader heeft namelijk kleurstofallergie, vooral bij bewerkt voedsel (tomatensoep). Maar dit is een hele onbekende allergie en CB en kinderarts kenden het eigenlijk niet. CB zei zelfs dat het niet bestaat. Kinderarts had even wat info opgezocht en kon wel meedenken in introduceren. Vandaar mijn vraag naar uitslag en het soort eten.

9 uur geleden

Eten wat we aanbieden is heel wisselend. Afgelopen dagen alleen zelf gemaakt.

8 uur geleden

Reactie op JN2022

Nou we zien dus nog echt niks van tandjes. Niet rood. Niet dik. Niet open. ...
Hmm... Dan is het misschien wat onwaarschijnlijk. Mijn zoontje kreeg de eerste tanden pas bij 9 maanden, dus die at al behoorlijk wat verschillende dingen. Dan zie je wel iedere keer verschillende poep uiteraard, maar het rook dan steeds wel zuur inderdaad.

8 uur geleden

Reactie op JN2022

Eten wat we aanbieden is heel wisselend. Afgelopen dagen alleen zelf gemaak ...
Ohw wat raar zeg! Succes!

8 uur geleden

Hier ook 1,5 heel erg gehad, en toen de tandjes door waren was het over.. geen idee of het daarmee samenhing maar t was een groot drama

8 uur geleden

Reactie op JN2022

Nou we zien dus nog echt niks van tandjes. Niet rood. Niet dik. Niet open. ...
Mijn eerste dochtertje had dit ook echt niet. En hier zagen we ineens 2 tandjes doorkomen, ook geen verdere voortekenen! Dus ik hoop voor jullie dat het dat toch is

8 uur geleden

Dit klinkt echt als tanden zoals eerder gezegd. De combinatie van veel poep en geen vast voedsel willen is mij bij beide kinderen niet onbekend! Ook al lijkt er nu niets te zitten, OPEENS zijn ze er!

7 uur geleden

Wij hebben hier ook echt een paar weken heel veel wisselende poepluiers gehad (groen, waterig, stukjes, slijmerig) en veel luieruitslag. De huisarts en cb zeiden wss ook tandjes. Maar uiteindelijk is de poep van mijn zoontje weer terug naar normaal gegaan en zijn er geen tanden doorgekomen. 🤷🏻‍♀️

7 uur geleden

We hopen heel erg dat het tandjes zijn of dat het zomaar ineens beter is! 🤞🏻