41 Reacties

4 maanden geleden

Ik kijk even mee. Mijn zoontje heeft namelijk hetzelfde. De poep is dun en komt er dan aan de achterkant bovenaan uit....

4 maanden geleden

Volgens een tik tok hack kun je de luier aan randje omslaan naar binnen aan de achterkant om een “dammetje” te bouwen. Wellicht helpt dat?

4 maanden geleden

De luiers van rascal and friends die zijn heerlijk hoog bij beiden kinderen nog geen ongelukken mee gehad!

4 maanden geleden

Dan ben ik nieuwsgierig; heeft hier toevallig een mama de gouden tip om de moedermelk poep uit kleding te krijgen 😆

4 maanden geleden

Reactie op Deminoof

Dan ben ik nieuwsgierig; heeft hier toevallig een mama de gouden tip om de ...
Ossengalzeep en bleken in de zon! :)

4 maanden geleden

Ik gebruik de luiers van kruidvat. Die hebben een extra laag/opvang reservoir zodat het er minder makkelijk langs kan. Voorheen zweerde ik bij pampers en etos maar nu ben ik compleet om. Heeft al meerdere pakjes gered

4 maanden geleden

Reactie op Deminoof

Hier heb ik het uit witte kleertjes gekregen, eerst geboend met vloeibare ossengalzeep en daarna in de vanish oxi action geweekt!

4 maanden geleden

Reactie op Deminoof

Weken in de biotex!! Dan wassen en eventueel drogen in de zon

4 maanden geleden

Reactie op Deminoof

Hier gaat het er altijd uit door 24u te laten weken in biotex, nog nooit met een moedermelk poepvlek blijven zitten 😊

4 maanden geleden

Reactie op Jen1711

Volgens een tik tok hack kun je de luier aan randje omslaan naar binnen aan ...
Dit helpt zeker!

4 maanden geleden

Overbroekjes van wasbare luiers helpt ook! Wij hebben tweedelige wasbare luiers en bij gebruik van wegwerp onderweg of op vakantie gebruiken we de overbroekjes alsnog tegen spuitluiers.

4 maanden geleden

Reactie op Tessa123456

Overbroekjes van wasbare luiers helpt ook! Wij hebben tweedelige wasbare lu ...
Precies dit antwoord geldt ook voor ons. Wasbare overbroekjes kun je via Vinted of marktplaats kopen, want ze hoeven voor jou dan niet meer waterdicht te zijn, alleen het elastiek over de rug moet nog goed zijn.

4 maanden geleden

Bleken in de zon werkt echt als een trein, ben ik achtergekomen!

4 maanden geleden

Reactie op MayLingK

Ik gebruik de luiers van kruidvat. Die hebben een extra laag/opvang reservo ...
Gewoon de normale huismerk Kruidvat luiers?

4 maanden geleden

Reactie op Jen1711

Volgens een tik tok hack kun je de luier aan randje omslaan naar binnen aan ...
Oké dit ga ik gelijk proberen morgen, thanks !!! 😊

4 maanden geleden

Wasbare luiers hoorde ik eerder ook wel eens ja. Alleen snap ik gewoon nog steeds niet.. Dan heb je toch heel veel luiers nodig en heel veel was elke dag?!

4 maanden geleden

Reactie op Deminoof

Echt direct in de was gooien (40 graden), dan heb ik er nooit problemen mee 😊Zelfs niet uit witte kledingstukjes.

4 maanden geleden

Reactie op OMaxime

Wasbare luiers hoorde ik eerder ook wel eens ja. Alleen snap ik gewoon nog ...
Je kunt kiezen voor helemaal wasbare luiers. Maar de tip hier is om een wasbaar overbroekje over een wegwerp luier te doen, zodat het wasbare overbroekje met het elastiek over de rug de spuitpoep tegenhoudt. Zoals deze: https://www.billenboetiek.nl/wasbare-luiers/tweedelige-systemen/overbroekjes/

4 maanden geleden

Reactie op bubble2024

Je kunt kiezen voor helemaal wasbare luiers. Maar de tip hier is om een was ...
Oh zo! Wat goed ! Ik ga er zeker even naar kijken 😊

4 maanden geleden

Bij eerste kindje kruidvat luiers gebruikt met vaaaak een natte rug. Nu gebruik ik Pampers Harmony en zijn echt heel fijn! Geen lekkage, sluiten goed aan, nemen veel op. Zijn wel duur dus ik wacht steeds op 1+1 actie