41 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op OMaxime
Oh zo! Wat goed ! Ik ga er zeker even naar kijken 😊
Dat is inderdaad wat ik bedoelde ☺️
4 maanden geleden
Reactie op Deminoof
Dan ben ik nieuwsgierig; heeft hier toevallig een mama de gouden tip om de ...
Meteen in een badje leggen met vanish!
4 maanden geleden
Tip voor de vlekken, wat niet gelijk giga veel tijd van je vraagt op het cruciale moment.
Direct insprayen met dr Beckmann ossegal zeep. Dat in laten trekken. Daarna zet ik het in een emmer met vanish en "spoel" je in dat sopje de poep er zo uit. Niet helemaal eruit? Dan nog eens ossegal zeep en laten weken in sopje van vanish, laatste vlek rest gaat er meestal uit met de normale was.
4 maanden geleden
Reactie op xDebby
Hier ook wasbare luiers (2delig systeem) en gelukkig nooit last van spuitlu ...
Hier ook, werkt top!!
4 maanden geleden
Reactie op chanok
Ossegal werkt bij ons!! Eerst ff uitspoelen, dan insmeren met ossegal en ev ...
Dit werkt top indd. Ik ben er bij toeval ook achter gekomen dat afwasmiddel ook heel goed werkt! En in de zon hangen. Dan verbleekt het.
4 maanden geleden
Reactie op Deminoof
Vloeibare ossengalzeep op de vlek aanbrengen, er overheen vanish sprayen en dit met een oude tandenborstel goed in masseren (lekker stevig!), dan is het er bij mij gelukkig uit 🤣.
4 maanden geleden
Reactie op Carapetita
Hier ook, werkt top!!
Ja hier ook wasbare luiers en nooit last van spuitluiers. Je kan wasbare luiers een vies idre vinden of een gedoe, maar het bespaart ook echt een hoop gedoe op momenten dat je er niet op zit te wachten..
Andere tip: gelijk de kleren in een emmer met water zetten en zodra het kan wasprogramma (wat je ook moet gebruiken voor wasbare luiers) van 90 graden 2 uur durend haalt altijd de vlekken er uit (voor rompers e.d.)
4 maanden geleden
Reactie op Sunny D
Ja hier ook wasbare luiers en nooit last van spuitluiers. Je kan wasbare lu ...
Heb je dan nooit het probleem gehad dat rompers oid gekrompen zijn? Daar ben ik altijd bang voor, dus durf ik de boel niet op 90 graden te wassen 😅
4 maanden geleden
Reactie op Deminoof
Ja eerst kleding nat maken en ontvetter spray voor de keuken ( geel spul) op spuiten, lekker veel! Daarna beetje wegspoelen met warm water en de wasmachine in. Krijg echt de ergste vlekken weg op deze manier
4 maanden geleden
Reactie op Deminoof
Ik gebruik deze . Kleding met poep in koud water leggen ( ivm stolling) daarna insmeren en wrijven en de vlek is gelijk weg. Je hoeft hem ook niet gelijk in de wasmachine te gooien, je kunt hem ook laten drogen en later in de wasmachine bij de rest van je kleding erbij gooien.