16 Reacties

2 maanden geleden

Onze zoon heeft hem nog steeds in gebruik gehad totdat het nu zo warm was. Hij is sinds juli 2. Hartstikke blij mee, vooral ook in de winter lekker warm. Wij overwegen om straks voor hem een dekentje/dekbed te gaan gebruiken en dan kan onze dochter er ook weer in. Kwalitatief gaat ie dus ook lang mee.

2 maanden geleden

Ik wil m ook aanschaffen. Lijkt me ideaal. Nu ook tevreden met de slaapzak van Puckababy

2 maanden geleden

Ik heb hem tweedehands gekocht, ik twijfel om nog een te kopen om achter de hand te hebben bij doorlekken of spuugjes. Voor nu heb ik de puckababy mini, daar ben ik heel tevreden over. Het is een lekker stofje, niet te warm en een mooie kwaliteit. Dus ik ga er vanuit dat de 4 seasons ook fijn is om te gebruiken

2 maanden geleden

Wij hebben er bij onze eerste 2 gekocht, vanaf 7 maanden zoiets gebruikt tot ruim 2,5 jaar! Zijn nog supergoed dus gaan ze nu weer gebruiken

2 maanden geleden

2/3 slaapzakken is wel echt een aanrader. Wij hadden 2x de puckababy en dan kocht ik iedere x nog een goedkope voor erbij. Stel ze zijn ziek en hebben flinke diarree of spugen veel. Dan ben je er zo doorheen

2 maanden geleden

Wij gebruiken nu de newborn slaapzak en vind ze super, kwaliteit is goed en blijft mooi. Ga ook zeker de 4seasons aanschaffen straks. Ik wacht even op een aanbieding bij prenetal ofzo en anders via puckababy zelf 2de met 10% korting

2 maanden geleden

Wij zitten er ook aan te denken. Maar begrijp ik goed dat je bij deze slaapzak dan geen lakentje en deken meer gebruik? Hij slaapt nu in newborn maar heeft nu wel nog een deken

2 maanden geleden

Yes, wij hebben ‘m voor onze oudste zoon altijd gebruikt, helemaal fantastisch! Inmiddels ook voor onze jongste aangeschaft. 😁

2 maanden geleden

Reactie op shauny1ebaby

2/3 slaapzakken is wel echt een aanrader. Wij hadden 2x de puckababy en dan ...
Dat is inderdaad ook een goed idee! Hebben nu de piep en mini voor inbakeren, heb ik er ook 2 van elk. Maar deze is wel heel duur dus vroeg me af of deze net zo goed zou gaan bevallen, maar geloof dat ik hem maar aan moet gaan schaffen haha! 🙊

2 maanden geleden

Reactie op Jenbo

Wij zitten er ook aan te denken. Maar begrijp ik goed dat je bij deze slaap ...
Dit vraag ik mij ook nog af inderdaad, maar volgens mij hoef je dan dus geen deken te gebruiken, wat ik opzich wel prettig vind ivm verstikken en onze zoon gaat echt het complete bed (nu nog co-sleepee) door. Dus dan is alleen in een slaapzak wel zo veilig

2 maanden geleden

Wij hadden er bij onze oudste 2, bij de 2e weer 2 aangeschaft omdat de eerste er nog niet uit was. De tweede ligt er nu nog in (met 2jr en 9mndn). Er is er nu eentje die wat faal begint te worden en eentje met een gaatje erin. Maar ze kunnen allemaal zeker nog een ronde mee bij de derde 😊. Zou ze zeker nog een keer aanschaffen!

2 maanden geleden

Wij hebben ze ook, zijn er erg blij mee. Blijven mooi. Gaan ze nu bij de 2e weer gebruiken. Op Vinted of marktplaats staan soms ook nog amper gebruikte slaapzakken voor een mooi prijsje 😊

2 maanden geleden

Wij hebben van puckababy 4 seasons, maar ook van meyco een 4 seasons. Meyco is net zo fijn en goedkoper

2 maanden geleden

Fantastisch!! Voor ons zoontje gebruikt van 5 maanden tot dik 2,5 jaar. Kon makkelijk uit voor ons want je gebruikt het elke nacht. Uiteindelijk 2 stuks gekocht ivm wassen en 1 via vinted voor bij de oppas.

2 maanden geleden

Aanvulling, gaat straks aan bij onze dochter dus mocht er een 2e kindje of 3e komen kan heg zeker uit😇

2 maanden geleden

Heb ze gekocht via marktplaats, en mijn zoontje van mei22, dus ruim twee gebruikt hem vanaf 5 maanden. Mijn dochtertje slaapt nog in de mini, maar gaat straks over. Ben er heel blij mee.