9 Reacties
2 jaar geleden
De armen maak ik indd standaard vast onder de buikband. Staat er op de buikband bij jullie geen plaatje? Onze kraamzorg zei namelijk dat het daar ook op staat hoe het werkt. Heb zo geen foto maar wij leggen onze zoon op de slaapzak en zn linkerarm zit dan onder de lange band en zijn rechterarm onder de korte band. Denk dat je hetzelfde doet als dat de armen los zijn, maar het verschil is nu dat je de armpjes er ook onder doet 😊
2 jaar geleden
Bij ons werkt het heel goed. Ons zoontje is vrij druk en slaat zichzelf snel wakker. De puck a baby is een goede oplossing :)
Moet wel zeggen dat we de puck a baby pas aan doen nadat ons zoontje verschoond en gevoed is (en lekker moe is door het drinken haha). Als hij nog te wakker is dan frustreert het hem dat hij z'n armpjes niet kan bewegen. We leggen hem dan na het voeden in de co sleeper die we even voorverwarmd hebben met een kruik. Hopelijk werkt het voor jullie ook 😊. Mocht je er niet uitkomen, laat het dan even weten. Dan kan ik je privé wel even een foto sturen.
2 jaar geleden
Wij deden ook altijd de armpjes onder die band. Nu bij onze tweede dochter hebben we de love to dream swaddle. Bevalt veel beter dan de piep, omdat ze de armpjes wel omhoog kan leggen.
2 jaar geleden
Reactie op Rob_in
Ik ga het proberen! Er staat wel een plaatje op inderdaad maar in mijn ogen ...
Ik haal ook uit het plaatje dat de band over de buik/borst gaat met de armpjes er boven, maar het moet dus andersom armpjes ook onder de band?
Want dan heb ik het bij onze 1ste 6 maanden verkeerd gedaan 😂🙈
2 jaar geleden
https://youtu.be/WkxB62Uh78U?feature=shared
Op dit filmpje van pucka baby zelf doen ze de armpjes boven de band en niet onder de band
2 jaar geleden
Reactie op Eef2791
Ik haal ook uit het plaatje dat de band over de buik/borst gaat met de armp ...
Ik heb het vannacht geprobeerd. Ik moet zeggen ze sliep wel echt beter. Haar onderarmen kon ze nog bewegen maar daardoor schoof de buikband wel wat omhoog. Maar had wel het idee dat ze rustiger was