15 Reacties

2 jaar geleden

Pfff ik heb daar echt ontzettend last van! Maar ik droom ook meerdere dromen per nacht. Ik heb vannacht gedroomd dat ik m鈥檔 ex van 3 jaar geleden terug wou en daarna droomde ik dat ik in een huis sliep waar het spookte 馃槄 Ik voel ook m鈥檔 emoties heel intens tijdens dromen, hebben meer daar last van? Ik kan soms echt kwaad wakker worden op iemand die in mijn droom irritant was馃槀

2 jaar geleden

Reactie op nikkievine

Pfff ik heb daar echt ontzettend last van! Maar ik droom ook meerdere drome ...
Herkenbaar! 馃槀 dromen lijken soms zo vies echt, het word gewoon bijna eng.. ik kan ook gewoon uit het niks boos worden op iemand omdat ik erover heb gedroomd, helemaaal niet logisch natuurlijk. Maar voor mij leek het zo echt dus voor mij is het op het moment wel logisch 馃槀馃檲

2 jaar geleden

Reactie op zahra098

Herkenbaar! 馃槀 dromen lijken soms zo vies echt, het word gewoon bijna eng.. ...
Precies dat hahaha! Ik droomde vannacht trouwens ook nog dat een jongen van de middelbare school mij hard in mijn buik duwde. Toen ik wakker werd wilde ik die jongen echt wat aandoen, heb hem al zeker 10 jaar niet meer gezien馃槀

2 jaar geleden

Ah laatst hier ook een nare maar ook mooie droom gehad. Mijn moeder is al 9 jaar geleden overleden 馃挃 Nou droomde ik dat ik was gevallen van de trap en daardoor had ik flinke buikpijn. Helemaal in panniek en jankend op de wc kwam mijn moeder opeens binnen en zei ze. Doe maar rustig aan, ze is hier niet hoor! Sinds die droom kan ik het gevoel ook niet uitschakelen dat ik een meisje krijg.

2 jaar geleden

Hier ook heel veel aan het dromen ! Moet eerlijk zeggen dat ik er wel een beetje moe van wordt. Heb het gevoel dat ik gewoon niet slaap omdat alles zo levens echt lijkt tijdens de droom, weet ook alles nog na te vertellen sochtends tegen m'n vriend. Het zijn ook de raarste dromen die helemaal niet matchen met wat er gaande is in m'n leven bijvoorbeeld 馃ぃ馃槄 gaat dit nog over of blijft dit 9 maanden lang zo haha

2 jaar geleden

Reactie op nikkievine

Pfff ik heb daar echt ontzettend last van! Maar ik droom ook meerdere drome ...
Jaaa intense emoties! Vannacht in m'n droom gehuild omdat een tatoe毛erder m'n hele been zwart had getatoe毛erd omdat ik in slaap was gevallen en ze daar zin in had 馃ゲ werd helemaal gek wakker en moest direct naar m'n been kijken

2 jaar geleden

Heerlijk al die dromen馃槀 ik droom vooral als een puber alleen maar over seks馃ぃ馃 hormonen 馃ぁ

2 jaar geleden

Oooh ik herken dit zo erg. Ik heb afgelopen week gedroomd dat ik gezoend had met mijn "beste vriend" tijdens de voorbereiding van een babyshower. En ik genoot er ook nog van 馃馃槱. Ik heb geen beste vriend en organiseer geen babyshower 馃ぃ. Maar heb me zo mega schuldig gevoeld tegenover mijn man... moest het echt meteen zeggen toen hij wakker was馃檲. Hij moest er gelukkig alleen maar om lachen ..

2 jaar geleden

Reactie op KH23

Oooh ik herken dit zo erg. Ik heb afgelopen week gedroomd dat ik gezoend ha ...
Ik had fantastische seks met mn ex scharrel, waarvoor ik een zwak heb. En O wat was ik blij dat ik hem eindelijk voor me had gewonnen in mn droom. Ik durfde het eerste uur niks te zeggen 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀

2 jaar geleden

Reactie op Joanne1234

Ik had fantastische seks met mn ex scharrel, waarvoor ik een zwak heb. En O ...
馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

2 jaar geleden

Ik heb er echt de afgelopen dagen last van. Voornamelijk stressvolle dromen, bijvoorbeeld dat ik een belangrijke afspraak heb en de locatie niet kan vinden. Zo frustrerend en dan word ik helemaal gespannen wakker.

2 jaar geleden

Jaa! Ik droom geregeld ook heel erg raar. Ik droomde dat ik op een brancard lag in het ziekenhuis in de gang, alleen was er niemand om mij te helpen en ik moest bevallen. En ik droomde dat ik ergens was en dat mijn vliezen waren gebroken. Toen ben ik daar spontaan bevallen en had zelfs m'n kind in m'n handen en keek m'n kindje aan, daarna werd ik weer wakker.

2 jaar geleden

Haha hier vannacht letterlijk wakker geworden omdat ik in mijn droom een orgasme had 馃ぃ

2 jaar geleden

Herkenbaar! Bizarre situaties in dromen. Soms helemaal niet leuk en soms achteraf lachwekkend. Personen van jaren geleden komen opeens voorbij in mijn droom. O.a. Docenten van de middelbare school 馃槄

2 jaar geleden

Nou bah... Ik weet dat je levendig knan dromen tijdens je zwangerschap, maar dit. Had gedroomd dat ik met 19 weken moest bevallen van een kindje met meerdere niet levensvatbare afwijkingen. Ben er naar van馃槱 Laten we hopen dat het geen vooruitziende blik is