9 Reacties

13 dagen geleden

Dit klinkt als de 4 maanden slaapregressie! Wij zijn er nu net uit als het goed is na een aantal weken en hij slaapt meteen langere blokken aan een stuk! Hou vol en geef er aan toe is het enige advies wat ik je kan geven. Het komt vanzelf weer goed.

13 dagen geleden

Wij hadden dit ook met onze dochter. Werd heel vaak wakker. Wij zijn overdag meer gaan voeden zodat ze om 19.00 haar laatste voeding krijgt en dan slapen. Hierdoor hoeven we om 23 uur geen droomvoeding meer te geven en halen we haar niet uit haar diepe slaap. Ze slaapt nu veel beter en tot ongeveer 7 uur smorgens. Heel af en toe komt ze smorgens eerder maar dan is ze gewoon wakker en aan het babbelen. Voor ons werkt dit nu prima 😁

12 dagen geleden

En de 'nachtdiensten' afwisselen zodat de een bij kan tanken. Niet allebei wakker liggen/in de weer zijn, want dat is zonde.

12 dagen geleden

Welkom in de slaapregressie🤪 Mijn dochter sliep ook van 22-7 (en soms tot 8). Nu 3 weken aan het “tobben”. Soms om de twee uur voeden in de nacht. Soms tussen twee voedingen niet in slaap te krijgen, dan is ze twee uur lang wakker, midden in de nacht, wij dus ook🫣 Soms is het om vijf uur dag, ze slaapt dan niet meer verder. Het hoort er helaas allemaal bij, maar als je er middenin zit is het niet grappig🙈

12 dagen geleden

Ja, dat willen wij ook meer voeden, alleen ons mannetje denk na 50cc klaar en maakt er dan een strijd van. Dus het drinken is ook drama, het verhogen zit er dus helaas niet in.

12 dagen geleden

Toch wel hè de slaapregressie… pff.. bedankt voor de tips en we houden vol 💪🏼

12 dagen geleden

Bij ons is het drie weken geweest dat onze kleine tussen 03.00 en 04.00 klaarwakker en brabbelend wakker was. Nu is het al een week rond 06.00 uur. Ik krijg hem niet meer in slaap in bedje, maar zodra hij bij mij ligt valt hij zo weer in slaap. Iemand tips hoe ik dat kan veranderen? Voorheen sliep hij wel tot 07.00/07.30 uur. Denken jullie dat dit nog weer terugkomt? Onze zoon is van 8 mei en dus morgen 4 maand… Ohja en ik weet dat ik niet mag klagen, dat doe ik ook zeker niet.. Maar omdat hij eerder wel langer doorsliep, vraag ik me dit af.

12 dagen geleden

@MamaDemi en @Verhi03 hoe oud was jullie kindje toen hij/zij weer beter ging slapen?

12 dagen geleden

Reactie op Meissie1990

@MamaDemi en @Verhi03 hoe oud was jullie kindje toen hij/zij weer beter gin ...
4.5 maand ongeveer 21 weken, en hij heeft echt mega lang in de slaapregressie gezeten