13 Reacties

3 maanden geleden

Ook zittend

3 maanden geleden

.

3 maanden geleden

Is het altijd het zelfde armpje? Of 2

3 maanden geleden

Reactie op Wensmama4

Is het altijd het zelfde armpje? Of 2
Altijd zijn linkerarm!

3 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Altijd zijn linkerarm!
Ik zal of even de huisarts contacten en de cb zelf zou ik even dit vragen aan de huisarts als mijn kindje dit zou doen zou ik ook gebeld hebben! Deze foto zijn super goed om t e laten zien wat hij doet want echt zonder foto's doen ze niks

3 maanden geleden

Ons dochtertje doet dit alleen zo als ze dingen aan kan raken en kan voelen, dus niet zomaar in de lucht. En beide armpjes. Dus gedeeltelijke herkenning. Misschien bij twijfel even iemand laten checken. Misschien cb of een fysiotherapeut?

3 maanden geleden

Misschien kijk ik niet goed maar op de eerste foto is het toch zijn rechterarm? Zou idd even naar CB gaan

3 maanden geleden

Reactie op lot889

Misschien kijk ik niet goed maar op de eerste foto is het toch zijn rechter ...
Is gespiegeld, de foto 😂

3 maanden geleden

Ahh oké! :) lief mannetje

3 maanden geleden

Mijn dochter doet dit ook met beide armpjes. Ze kan echt ver doordraaien zeg maar. Ik denk dat het niet zoveel is om druk over te maken, baby's zijn nog heel lenig en ook alle botstructuren zijn nog niet aan elkaar gegroeid. Maar ik ga het ook nog even op het CB navragen, daar moeten we donderdag heen voor de vaccinatie.

3 maanden geleden

Mijn zoontje doet dit ook! Ik ging er eigenlijk gewoon vanuit dat hij gevoel aan het ontdekken is enzo.

3 maanden geleden

Misschien ook houding die hij in de buik al had?

3 maanden geleden

Haha ja hier ook. Beide armpjes. Hij doet het voornamelijk in de maxi cosi. Dan pakt hij het zonneschermpje vast.