9 Reacties

12 dagen geleden

Hey! Hier ook een zoontje van 30 april. Heb ook continue het idee achter alles aan te lopen inderdaad haha. Ehmm bij ons hetzelfde eigenlijk! Dutjes 30 minuten. Soms wel weer ineens 1,5 uur. Nachten gaan opzich ook prima, komt nu alleen voor een extra voeding rond 2200 en 2300 uur. Inslapen verder gaat nog wel redelijk. Heel soms even extra helpen. Overdag inderdaad pittiger vind ik tot nu toe.

12 dagen geleden

Hier ook! Ons meisje is van 26 april en slaapt elk dutje overdag max 45 min. Ze adviseren dan overal max 3 slaapjes te doen maar dat gaat niet met die korte dutjes. Ze valt ook moeilijker in slaap maar ik hou haar wel echt in bed. Met moonie en sokken om de handen (anders trekt ze haar speen telkens uit…)

12 dagen geleden

Onze zoon sliep overdag ook niet veel/lang. Sinds 3 weken slaapt hij zowel overdag als ‘s nachts op z’n buik. Dit is echt de lifesaver!! Hij slaapt overdag zoveel dat ik me afvraag of hij niet teveel slaapt😂 in de ochtend een dutje van 1,5 uur.. daarna een dutje van gerust 2,5/3 uur en eind van de middag ook nog 1 tot 1,5 uur🙏🏼 misschien zijn jullie kindjes ook buikslapers? Wellicht de moeite waard om te proberen? Sinds hij op z’n buik slaapt, slaapt hij ook rustiger en valt vanzelf in slaap!!

12 dagen geleden

Hier een meisje van 29 april en ik herken me ook erg in wat je schrijft, vooral overdag slecht slapen en ook moeilijk drinken. Gelukkig zijn de nachten nog redelijk oké.

11 dagen geleden

Reactie op Nina1992

Onze zoon sliep overdag ook niet veel/lang. Sinds 3 weken slaapt hij zowel ...
Merkte je dat je zoontje altijd al rustig was op de buik? Onze dochter ligt prima op haar buik, houdt het lang vol maar wel altijd met haar hoofdje omhoog, ze legt zich niet rustig neer.

11 dagen geleden

Mijn kleine is ook van 29 april alleen 3 weken te vroeg geboren. Herken me ook in dit verhaal. Lastig slapen overdag maar ook als hij naar bed moet ‘s avonds komt hij moeilijk in slaap. Drinkt ook slechter

11 dagen geleden

Reactie op evyvangool94

Hier een meisje van 29 april en ik herken me ook erg in wat je schrijft, vo ...
Ooh het moeilijk drinken hier ook ze is van 30 april(29 april uitgerekend)

11 dagen geleden

Jep! Overdag valt hij niet meer zelfstandig in slaap, doet kortere dutjes, moet hem weer helpen in slaap te komen. Voor m’n gevoel 10 stappen achteruit. Mag hopen dat dit de slaapregressie is en niet dat we het nog erger krijgen