10 Reacties

4 maanden geleden

Ik geloof dat aangeraden wordt pas vanaf 6 maanden ivm de groei en kracht van het lichaam, daarbij moet een kindje goed en stabiel rechtop kunnen zitten. Dit is wat ik dan lees op internet hoor, misschien zou je zelf ook even kunnen google naar de nadelen en alles even goed lezen en bekijken 😉

4 maanden geleden

Het is nog niet goed voor het lijfje om ze in zit te zetten als ze het zelf nog niet kunnen. Ons meisje wil ook altijd kijken. Helpt het om de kap naar beneden te doen, dat helpt hier

4 maanden geleden

Je kan de buggy vaak ook helemaal plat leggen, dus als jouw kindje er klaar voor is, dan is dat zo zou ik zeggen. Mijn zoontje was zo'n 5 maanden toen ik hem naar de buggy deed. Mijn dochter is nu 3 maanden, zij vindt de reiswieg nu nog prima. Maar elk kind is anders. Gewoon doen wat goed voelt😉

4 maanden geleden

Ik twijfel ook! Maar mijn kindje is al bijna uit de reiswieg gegroeid.. het wordt krap.. Hij gaat het dus sowieso geen half jaar volhouden in de reiswieg, hij is nu 3 maanden.. Hebben niet meer mama’s dat?

4 maanden geleden

Reactie op OMaxime

Ik twijfel ook! Maar mijn kindje is al bijna uit de reiswieg gegroeid.. het ...
Mijn dochter is ook aan de grote kant! Ze is nu 62 cm dus ze past nog wel maar wordt beperkt in het bewegen... ze heeft gewoon prikkels nodig.

4 maanden geleden

Reactie op OMaxime

Ik twijfel ook! Maar mijn kindje is al bijna uit de reiswieg gegroeid.. het ...
Dit wilde ik ook zeggen. Ik weet niet precies hoe lang hij is, denk al richting de 65/70 cm? Hij ligt hier met z’n hoofd er tegen aan, dus hij redt het niet met 6 maanden denk ik 😂. Hij is morgen 3 maanden 🙈

4 maanden geleden

Mijn zoontje zat er ook met 3 maanden al in destijds. Ging prima, werkt ook beter voor de reflux. Ik kreeg wel als tip vak de medische pedagogische hulpverleners om dan niet te lopen onder slaaptijd omdat ze mogelijk dan niet in slaap vallen. Mijn dochtertje gaat ook zeker geen 6 maanden lukken. Ze gaat nu liggen draaien in de wieg en raakt gefrustreerd. Niet echt leuk wandelen.

4 maanden geleden

12 weken 🤗

4 maanden geleden

Helpt het niet om een speeltje op te hangen? Volgens mij moeten ze echt zelfstandig kunnen zitten voor je over gaat naar de wandelwagen

4 maanden geleden

Ik kan het autostoeltje ook op mijn wagen klikken. Dit is misschien een goede tussen oplossing?