8 Reacties

één maand geleden

Ik heb haar express vandaag 3 dutjes laten doen, ze heeft ook echt weinig geslapen vandaag dus ze is gewoon moe maar ze wil de nacht maar niet in. Nu wil ik nooit meer savonds ergens heen ze is helemaal in de war…

één maand geleden

Ik denk niet dat het te maken heb met dat je een avondje weg ben geweest wij zijn ook wel is weg geweest en dachten ook een ritme te hebben maar zo denk je een lekker ritme te hebben en zo gooien die kleintjes dat weer helemaal om🫣 het komt echt wel weer terug even volhouden!😘💪🏽

één maand geleden

Maak je geen zorgen, dit heeft niet met een avondje weg te maken.. waarschijnlijk gewoon een samenloop van omstandigheden en lukt het haar nu even niet.. kan morgen of volgende week zo weer anders zijn.. heb je geprobeerd haar wat extra te voeden, zodat ze daardoor rustig in slaap valt? Mijn zoontje heeft rond de 5 maanden een periode gehad dat hij ‘s avonds gewoon net wat extra voeding wilde waardoor hij in slaap viel, zonder ging hij ook echt niet. Probeer rustig te blijven, alles is een fase.. hou haar lekker bij je…

één maand geleden

Helaas hoort het bij babys dat ze soms hun ritme helemaal kwijt zijn of omgooien. Ik zou dit echt niet allemaal ophangen aan een avondje weggeweest.

één maand geleden

Reactie op Bloemetje19

Ik heb haar express vandaag 3 dutjes laten doen, ze heeft ook echt weinig g ...
3 dutjes is normaal toch op deze leeftijd?

één maand geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

3 dutjes is normaal toch op deze leeftijd?
Jaa bedoel meer van ze heeft niet teveel geslapen overdag waardoor ze savonds niet wil slapen

één maand geleden

Reactie op Charlie1244

Maak je geen zorgen, dit heeft niet met een avondje weg te maken.. waarschi ...
Jaa ook geprobeerd maar ook na het voeden wil ze niet slapen. Gister duurde het ook weer een eeuwigheid 😬 zou dit de slaapregressie dan zijn? Ze is wel al 5 maanden maar vgm kan het nog steeds

één maand geleden

Kan ook komen door bv doorkomende tandjes, hier ook een onrustige slaper ineens zonder duidelijke oorzaak. Wel al 6 maanden sinds gisteren.