Goedemorgen!
Ik ga nu toch even jullie hulp/tips/ervaringen vragen omdat ik benieuwd ben of het nou echt werkt.
Ik heb/volg schema slaaptipsvoorbabys. Schema dutjes is: 9u/12u/4;15.
Wat ik lastig vind is dat mijn kleine meid om meestal 6 uur wakker is (soms eerder) wat prima is maar schema begint om 7u. Dan eerste dutje is om 9u. Zij red dat niet en is om 8u echt moe.. langer rekken probeerde ik vanmorgen maar vind dat zielig, ze gaat echt jammeren. Er staat niet voor 9u want dan zorgt ervoor dat je baby niet zo vroeg wakker wordt. Nu staat er dat je voeding kan geven, mn dochter neemt de voeding maar is niet moe, klaar wakker. 馃槀 dan kan je 15/20min powernap doen rond 7/half 8 zodat ze het volhoudt en dan om 9/9:15 naar bed zodat je weer in het ritme komt. Ook je kleine wakker maken als ze te lang slaapt zodat ze genoeg slaap heeft voor de nacht etc etc.
Ze is woensdag 20 weken en een lieve tevreden baby. 馃挅 ze zit nog wel beetje in slaapregressie maar gaat weer de goede kant op gelukkig. Ze slaapt in de ochtend 1u/1,5 en in de middag vaak 1,5/2uur. Kan wel is korter zijn vanwege slaapregressie of de warmte. Eind van de middag vaak nog even korte dut in bed. Dan volgens het schema 1830 naar bed maar dat lukt mij nog niet zo, vaak valt ze pas rond 20:00 in slaap .. 馃槄 wanneer het lukte om 18:15/18:30 in bed werd ze na half uur weer wakker. Na 20:00 vaak niet, dan slaap ze soms door en soms nog 1 voeding.
Ik ben zeer benieuwd hoe jullie ritme eruit ziet, wat jullie toen deden en of het echt werkt. Vind lastig om me kleine wakker te maken maar misschien zorgt het voor ritme? Ook hoe jullie het doen met naar kinderopvang en ritme.
Dankje alvast voor de moeite om te reageren 馃挄