12 Reacties

25 dagen geleden

Daar hadden wij ook hsel erg last van. Sinds dien gebruiken wij het babyjem zijslaapkussen en slaapt onze zoon weer lekker door! https://www.bol.com/nl/nl/p/babyjem-zijslaap-kussen-white/9300000035841977/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000035841977&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw68K4BhAuEiwAylp3kuuGwI1Yok5M_D2gCQRbxhnR45jYELS8jar8UtH3EgQaxSEYMX2PvxoCAdoQAvD_BwE

25 dagen geleden

Reactie op Natas95

Daar hadden wij ook hsel erg last van. Sinds dien gebruiken wij het babyjem ...
Deze gebruiken wij ook! Ik vind het eng zonder dat ding omdat ik het idee heb dat hij nog sneller naar zijn buik draait… dit kan hij al wel denk ik maar toch vind ik het dood eng. Vannacht gauw een eronsleep topper gekocht.

25 dagen geleden

Reactie op Natas95

Daar hadden wij ook hsel erg last van. Sinds dien gebruiken wij het babyjem ...
Heb ik thuis liggen! Ga ik zeker gebruiken :) als hij dan toch rolt dan horen we het sowieso wel van hem

25 dagen geleden

Reactie op Kees123

Deze gebruiken wij ook! Ik vind het eng zonder dat ding omdat ik het idee h ...
Bedoel je dat hij met dat kussen alsnog draait?

25 dagen geleden

Wij leggen kruiken tegen hem aan, rolt geen kant meer op

25 dagen geleden

Oefenen oefenen oefenen overdag. Wij hadden hetzelfde "probleem". Wilde ook het liefst iets in bed leggen zodat hij niet zou draaien, maar na goed inlezen bleek dat juist gevaarlijker volgens mij. Dus veel oefenen overdag met rollen en nu kan meneer het ook in de nacht zelf geen en weer :-)

24 dagen geleden

Wij doen een grote hydrofiele doek als bindmiddel om z’n buik en beide kanten matras. Deden we met de eerste ook en werkt fantastisch

24 dagen geleden

Reactie op fiortjuh

Wij doen een grote hydrofiele doek als bindmiddel om z’n buik en beide kant ...
Hoe doe je dat precies?

24 dagen geleden

Je baby in bed leggen met het zijslaap kussen word afgeraden zonder toezicht. Wij gebruiken het lakentje van fedde en kees. Hier zit een soort elastische stof aan de bovenkant ingenaaid. Mijn dochter rolt nergens naartoe, zelfs niet op de zij. Ook zou het inderdaad kunnen helpen door hem overdag te helpen met oefenen van het draaien van rug-buik en buik-rug.

24 dagen geleden

Reactie op Cornelisa

Je baby in bed leggen met het zijslaap kussen word afgeraden zonder toezich ...
Wij gebruiken hier ook fedde en kees. Kleine kan indd niet draaien of eruit kruipen(slaapzak aa) eenmaal als die door heeft dat het niet lukt merk ik dat die rustig verder gaat slapen. Zijslaapkussen zou ik innd ook niet meer gebruiken nu ze sterker zijn en vooral geen toezicht opgehouden kan worden ivm nachtelijke uren.

24 dagen geleden

Wij hadden dit probleem al bij 3 maanden😅. We hebben niks gedaan zodat hij zsm het goed zelf kon. Wel overdag heel veel oefenen met rollen etc! Tis een fase… en komt goed!

24 dagen geleden

Wij gebruiken ook het Nunki lakentje over z’n slaapzak, hij is nog nooit omgerold in de nacht. Zodra de Nunki afgaat in de ochtend ligt hij direct op z’n buik ;)