20 Reacties
2 jaar geleden
HEMA💪🏼
In het begin de overslag bamboo rompers, gaan ook super lang mee door flinke stretch. Daarna de “gewone” rompers. Heel af en toe een andere gekocht of gekregen maar dat viel altijd tegen.
2 jaar geleden
Die bamboo rompers zie ik vooral met lange mouwen, is dat standaard of komen ze in het voorjaar ook weer met korte mouwen?
2 jaar geleden
Reactie op Cecile1989
Die bamboo rompers zie ik vooral met lange mouwen, is dat standaard of kome ...
Ze zijn er ook in korte mouw maar voor de kleine maatjes durf ik het niet te zeggen..
2 jaar geleden
Sowieso hebben die kleintjes (zelfs in april) eerst toch alleen de lange mouwen rompers aan. Al is het niet voor de warmte verliezen is het wel handig voor de zon tegen houden van t huidje 😊
2 jaar geleden
HEMA bamboe. Zoals anderen al zeiden.
Heb maat 80/86 1,5 jaar gebruikte en nog steeds zijn ze mooi! En gaan straks zo de tweede ronde in.
Ik deed ook vaak gewoon een romper met lange mouwen aan en alleen een broekje erbij, als het in de zomer wat warmer werd.
2 jaar geleden
Ik vind die van de h&m ook echt heel fijn en goedkoper dan de hema. Vind de hema best wel overrated.
2 jaar geleden
Ik hem voornamelijk rompertjes van merinowol of wol/zijde. Dat reguleert de temperatuur goed.
2 jaar geleden
Ik blijf trouw aan de hema bamboo overslagrompertjes en de h&m overslag rompertjes!!
2 jaar geleden
Reactie op Schippie06
Ik hem voornamelijk rompertjes van merinowol of wol/zijde. Dat reguleert de ...
Ik zou altijd beetje uitkijken met veel wol producten inslaan. Het is ontzettend fijn materiaal, maar als je kindje eczeem heeft of een gevoelige huid kan dat juist averechts werken