20 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind persoonlijk de bamboe wikkelrompers van de Hema erg fijn. Zachte stof, gaan lang mee. Voor je kindje is wolzijde ook heel fijn, maar dat is prijzig en wat anders in het gebruik.

2 jaar geleden

Hema zijn de alle fijnste, zeker die meegroei dingen van tegenwoordig. Alleen ze zijn wel wat duurder, zeeman is een stuk goedkoper maarja die stof is zeer minder rekbaar.

2 jaar geleden

Ik vond de rompers van de wibra echt heel fijn. Bleven lang mooi (6 jaar geleden).

2 jaar geleden

HEMA bamboo zijn de aller aller beste!

2 jaar geleden

Hema

2 jaar geleden

Hema inderdaad de bamboo. Heb dus gekregen (nog niet gebruikt) maar ga deze in allerlei kleuren en maten bij halen, voelt zo zacht en stretchy aan!

2 jaar geleden

Hema wikkelrompers, maar ook de gewone rompers als de baby iets groter is. Bij ons zoontje vonden wij de (wikkel)rompers van C&A ook heel fijn!

2 jaar geleden

HEMA💪🏼 In het begin de overslag bamboo rompers, gaan ook super lang mee door flinke stretch. Daarna de “gewone” rompers. Heel af en toe een andere gekocht of gekregen maar dat viel altijd tegen.

2 jaar geleden

Die bamboo rompers zie ik vooral met lange mouwen, is dat standaard of komen ze in het voorjaar ook weer met korte mouwen?

2 jaar geleden

Reactie op Cecile1989

Die bamboo rompers zie ik vooral met lange mouwen, is dat standaard of kome ...
Ze zijn er ook in korte mouw maar voor de kleine maatjes durf ik het niet te zeggen..

2 jaar geleden

Sowieso hebben die kleintjes (zelfs in april) eerst toch alleen de lange mouwen rompers aan. Al is het niet voor de warmte verliezen is het wel handig voor de zon tegen houden van t huidje 😊

2 jaar geleden

Sowieso zijn de HEMA rompers bij mij absolute favoriet! Goede kwaliteit, fijne zachte stof en sommige (wat dikkere) heel lekker warm!

2 jaar geleden

HEMA bamboe. Zoals anderen al zeiden. Heb maat 80/86 1,5 jaar gebruikte en nog steeds zijn ze mooi! En gaan straks zo de tweede ronde in. Ik deed ook vaak gewoon een romper met lange mouwen aan en alleen een broekje erbij, als het in de zomer wat warmer werd.

2 jaar geleden

Hema, wij hadden voorkeur voor korte mouwen. Lang over lang is heel onhandig. In het begin overslag (geen gepiel over het hoofdje). Later juist over het hoofd als ze paar maanden (3 maand ofzo).

2 jaar geleden

Ik vind die van de h&m ook echt heel fijn en goedkoper dan de hema. Vind de hema best wel overrated.

2 jaar geleden

Ik hem voornamelijk rompertjes van merinowol of wol/zijde. Dat reguleert de temperatuur goed.

2 jaar geleden

Hema en dan overslagrompers met korte mouw. Gewoon die saaie witte. Dan schijnt het ook niet door op je leuke pakje.

2 jaar geleden

H&M overslag rompers! De bamboo van de Hema zijn ook prima hoor maar wel Wat duurder

2 jaar geleden

Ik blijf trouw aan de hema bamboo overslagrompertjes en de h&m overslag rompertjes!!

2 jaar geleden

Reactie op Schippie06

Ik hem voornamelijk rompertjes van merinowol of wol/zijde. Dat reguleert de ...
Ik zou altijd beetje uitkijken met veel wol producten inslaan. Het is ontzettend fijn materiaal, maar als je kindje eczeem heeft of een gevoelige huid kan dat juist averechts werken