Hallo,
Onze baby wilde een maand geleden prima in zn bedje liggen en sliep lekker. Nu is het enorme strijd. Ik twijfel soms om dan 'door te zetten' of nee naar beneden te nemen en te wachten. Het ritme in de avond gaat ongv als volgt ;
Van 4 tm 5 dutje
Rond 1845 fles en de nacht in. Hij slaapt vaak aan de fles, maar eenmaal in bed begint het gehuil. Een fles eerder aanbieden is lastig want dat zit tekort op 15 (vorige fles). Wachten met fles kan ook niet want dan gaat hij zeker niet slapen.
Rond 19uur in bedje en dan begint het gehuil. Met geluk slaapt hij 2030 soms 2130. We troosten hem, maar laten hem soms ook ff 3 minuutjes huilen. Hij is super goed te troosten, gaat niet door ofzo. Is dit nog een nabrander van de 4maand regressie? Tips? Maand geleden gingen de avonden prima...
Ik volg, wij hebben exact hetzelfde. Wij emmeren niet meer door en stappen de auto in. Iedere avond… Ok hem toch wat van slaap te gunnen. Ik weet niet of dat jullie lukt?
Wat is er mis met aan de fles in slaap vallen. Je kan ook helf van flesje doen, dan in bed leggen, op zijn zij en dan de andere helft. Therapeutisch voeden en vaak worden ze dan niet meer wakker om te boeren