13 Reacties

3 maanden geleden

Ik herken dit wel. Onze zoon begint meestal wel echt “anders” te huilen als het gaat om voeding. Ik zou als hij niet vraagt om voeding dit ook niet aanbieden, dan is het een fase waar je doorheen moet. Wellicht kan een ander soort speen nog helpend zijn?

3 maanden geleden

Misschien de droomvoeding voor nu even weglaten en hem zelf laten komen. Merkte bij de mijne dat die fles van 23:00 geen verschil maakte, ze kwam ongeacht die voeding ‘s nachts rond de zelfde tijd. Misschien dat jouw kleintje dit ook heeft en dan kunnen jullie na de nachtvoeding allebei lekker slapen en zo geef je geen fles “extra” 🥰

3 maanden geleden

Reactie op nicoleb1994

Ik herken dit wel. Onze zoon begint meestal wel echt “anders” te huilen als ...
Wel, hij huilt niet dat is juist het 'probleem'. Hij is gewoon wakker en perfect te sussen met een tutje... dus vandaar dat ik een fles niet echt nodig vind. Maar het is zo zonde omdat hij dan niet meer echt diep slaapt van 2u tot 7u

3 maanden geleden

Dit doet mijn dochter ook en ik geef gewoon de nacht fles 1 of 2x. Anders blijf ik inderdaad de hele nacht die speen geven en met een flesje slaapt ze weer 3-4u achter elkaar verder.

3 maanden geleden

Hier hetzelfde heel de tijd die tut er terug in, soms vraag ik mij ook af of hij niet honger heeft en ik zo tot de ochtend rek met een tut.. maar dan denk ik bij mezelf als het echt honger was dan zou hij dat misschien laten merken? Hier iig hetzelfde verhaal iedere nacht 😋

3 maanden geleden

Reactie op Shanin

Wel, hij huilt niet dat is juist het 'probleem'. Hij is gewoon wakker en p ...
Als hij niet huilt, hoef je toch ook niet per se zijn speen terug te geven? Onze zoon valt vaak in slaap met zijn speen in, spuugt hem uit en jammert dan wat. Soms een paar minuten. Ik laat hem dan gewoon liggen en geef zijn speen niet terug, want het lukt hem dan om uiteindelijk zelf verder te slapen. Misschien eens proberen?😊

3 maanden geleden

Hier sinds enkele dagen hetzelfde. Ik wijt het maar aan de 4 maanden slaapregressie. Accepteren en haar helpen lijkt me het beste. Dat is lastig, wij zijn ook gebroken inmiddels. Maar het is een fase

3 maanden geleden

Wij geven snachts altijd voeding als ze huilt. Ze komt niet elke nacht op hetzelfde tijdstip, slaapt vaak van 19.00 - 05.00 maar wilt dus soms om 02.00 nog een fles. Op deze leeftijd zal ik het dus gewoon geven maar ik weet niet of jouw baby ook echt vraagt om voeding.

3 maanden geleden

Reactie op mila12345678

Wij geven snachts altijd voeding als ze huilt. Ze komt niet elke nacht op h ...
19.00 is 21.00

3 maanden geleden

Reactie op Shanin

Wel, hij huilt niet dat is juist het 'probleem'. Hij is gewoon wakker en p ...
Oh lees dit nu pas. Maar ook dan zou ik persoonlijk wel de fles geven. Overdag rek ik het ook niet met een speen dus waarom ‘s nachts wel :) zeker als hij wel al een tijd geslapen heeft. Een droomvoeding om 23.00 doen wij niet.

3 maanden geleden

Reactie op lindak97

Misschien de droomvoeding voor nu even weglaten en hem zelf laten komen. Me ...
Ik zou het ook zo doen!

3 maanden geleden

Reactie op Emm2013

Hier sinds enkele dagen hetzelfde. Ik wijt het maar aan de 4 maanden slaapr ...
Dit idee heb ik ook steeds! Heel herkenbaar! Mijn man zei vannacht nog: we geven gewoon een fles. Maar hiervoor kwam ze maar 1 keer per nacht en hielp een speentje. Overdag is de voeding juist meer geworden dus ze heeft echt geen honger s nachts. Ik ga er ook maar van uit dat het de slaap regressie is.

3 maanden geleden

Hier geen ervaring mee nog, maar tijdens een sprongetje hebben baby’s wel echt meer behoefte aan meer voedingen ‘s nachts. Ik zou gwn een fles geven of iig proberen. Meer slaap voor beiden lijkt mij namelijk altijd het meest gewenst toch hihi. En ik geloof niet dat je haar dan meteen die fles aanleert