8 Reacties
4 maanden geleden
Hi, onze zoon is nu 12 weken, denk dat wij bijna 3 weken sab simplex hebben gebruikt. Je mag maximaal 15 druppels bij de voeding erbij doen. Wij hebben dit gewoon stapsgewijs afgebouwd, paar dagen 10 druppels, toen 8, toen 4 enz. Dit lijkt voor nu goed te werken! Dus wie weet een idee om het rustig af te bouwen, dat jullie kleintje daar rustig aan kan wennen. Succes! 🍀
4 maanden geleden
Ik gebruikte het vanaf mijn kraamweek tot ongeveer 11 weken. Hij heeft geen last meer van krampjes dus ik bad het afgebouwd naar alleen nog de druppels bij de ochtendfles.
Wij deden het trouwens wel om de fles en niet bij elke fles toen hij nog zo klein was. Vond wel dat zijn ontlasting erg dun werd ervan. Nu ik ermee gestopt ben weet ik zeker dat het daardoor kwam.
4 maanden geleden
Ik ben nu om de 2/3 dagen aan het minderen met 1 druppel haha. Dit duurt lang maar zo kun je het wel heel rustig afbouwen
4 maanden geleden
Reactie op shauny1ebaby
Ik ben nu om de 2/3 dagen aan het minderen met 1 druppel haha. Dit duurt la ...
Ik heb geproveerd om van 15 naar 10 druppels te gaan maar toen kreeg ze hevige krampen. Dus vandaar nu zo. We zitten nu op 10 druppels en ik denk dat we het nu wel in stappen van 2/3 druppels kunnen gaan afbouwen