Hoi dames, wij gebruiken de kunstvoeding van Kruidvat en zijn hier helemaal happy mee. Maar wat ik zo gek vind is dat de ene keer er een groter schepje bij zit dan de andere keer, terwijl je niet meer of minder schepjes moet gebruiken en de verpakking verder precies hetzelfde is. Is dit nog iemand opgevallen en enig idee waarom dat zo is en of dit nog uitmaakt?
Hier al sinds zoon (bijna 2) en nu dochter Kruidvat maar nooit een ander schepje? Vorm etc is exact evenals de inhoudt van de flessen? (Bijv 180+6 = 200cc) Hebben lichtblauw rond schepje (vorige week nog nieuwe gehaald).
Ik had het van de week toevallig ook. Maar vond de een lager en breder en de ander wat hoger en smaller. Dus ik denk dat er wel hetzelfde ingaat, maar de vorm alleen anders is geworden.
Ik hoorde vandaag dat er een wisseling van leverancier is, waardoor de samenstelling anders is en sommige pakken hebben hiervoor dus een kleiner schepje.
Had gisteren al bericht, was in spam terecht gekomen. Hierbij de reactie van kruidvat:
Bedankt voor uw bericht.
Het klopt dat de schepjes kunnen verschillen van vorm. Sinds kort hebben we een nieuw schepje geproduceerd die nu bij de voeding in de winkels verkrijgbaar is. Het nieuwe schepje is iets dieper van vorm en past beter bij de verhouding van de voeding