5 Reacties
2 jaar geleden
Anderhalf uur is erg lang! Vooral omdat je in je kraambed ligt. Kraambezoek is vaak een half uur tot max een uur. Ligt er net aan hoe je je voelt en hoe het gaat op dat moment !
Mijn schoonfamilie heeft er ook een handje van.
In de kraamweek bleef mijn schoonzusje ook anderhalf uur hangen als het niet langer was. Ik ben zelf naar boven gegaan en op gegeven moment m’n man op gebeld dat het badje klaar stond.
Pas ook nog een keer mijn schoonmoeder en schoonzusje die even wilde komen.. uiteindelijk hebben ze hier 2 uur gezeten.. ook toen ben ik gewoon weer verder gegaan met mn eigen ding. Gelukkig snapte ze de boodschap toen.
Ik vind het juist goed dat jullie het hebben aangegeven !
En als jou familie meer cadeaus heeft dan moet je schoon familie daar geen probleem van maken en anders zelf ook meer geven !
2 jaar geleden
Ik heb zat familie die 1,5 uur enkele reis heeft en zelfs zij blijven maximaal een uurtje. Vind echt dat zij hier fout zijn. Iedereen weet dat kraambezoek kort duurt, en als je de reistijd te lang vindt dan moet je niet komen of gewoon een dagje uit doen.
2 jaar geleden
Mijn schoonouders wonen ook op anderhalf uur rijden en kwamen de eerste keer thuis op kraamvisite ook maar een uurtje. Dit is echt een probleem aan hun kant, jullie hebben niks fout gedaan ❤️ wat anderen ook al zeggen, tenzij jullie zelf aangeven dat ze langer welkom zijn, is kraamvisite gewoon een kort bezoekje. Inmiddels komen mijn schoonouders wel langer op ons voorstel, zodat ze ook wat meer quality time hebben met de oudste van 2,5. Ik ga dan wel zelf 's middags nog even boven liggen voor mijn rust, dat heb ik nog wel even nodig voor mijn herstel, en dat stimuleren zij zelfs ook. Nogmaals: niet jullie fout, zij zijn hier fout.
2 jaar geleden
Wow, wat een verwende mensen. Jullie moeten je niet aanpassen aan hun hoor. Jullie zijn degene die moeten wennen aan een nieuwe situatie en inlevingsvermogen hebben ze duidelijk niet. Mijn schoonouders wonen op 3 uur rijden en waren hier in een vakantiehuisje voor een paar dagen. Hun zijn hoogstens 3 x een half uurtje langs geweest.
Ik zou lekker de telefoons op stil zetten en lekker met z'n 4en cocoonen.