182 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op MerlevB
Ooh ja hier ook een pater kapsel 馃ぃ vriend en ik hebben beide veel krul en ...

Oooh dit herkennen wij! Onze zoon, 14weken oud heeft, zoals wij zeggen; een vleespetje, zo mooie rand haar 馃槀 maar mijn partner en ik hebben veel en dik haar dus krijgen ook constant te horen, nou hij heeft niet jullie gezegende kapsel h茅!! 馃拃
2 jaar geleden
Reactie op BoyMom28
Oooh dit herkennen wij! Onze zoon, 14weken oud heeft, zoals wij zeggen; een ...
Vleespetje ooh geweldig die gaan we ook erin gooien 馃槅 het wordt een beetje zo鈥檔 new kids kapsel h猫 haha. Maar inderdaad, mensen vergelijken dan het haar van een baby met dat van een volwassene, wij zijn ook niet zo geboren en is toch goed gekomen 馃槵
2 jaar geleden
Reactie op MerlevB
Vleespetje ooh geweldig die gaan we ook erin gooien 馃槅 het wordt een beetje ...
Ik heb hem al aangemeld als nieuwe newkids 馃槀 Ik ben wel geboren met echt een mega bos haar 馃槼 als ik mijn eigen foto's in leeftijd vergelijk met die van mijn zoontje, ja dat is niet het zelfde maar zo zie je maar het zegt gewoon niks. En zo vleespetje/newkids kapsel, is helemaal het kapsel van 2024 馃槀
2 jaar geleden
Reactie op BoyMom28
Ik heb hem al aangemeld als nieuwe newkids 馃槀 Ik ben wel geboren met echt e ...
Ahh die genen van je komen later vast nog naar buiten, over een tijdje mogen onze new kids dan hopelijk ook mee doen met de hanen kammetjes die hier voorbij komen, wat een heerlijke foto鈥檚 馃槏 over jaartje is het Kelly family ipv new kids dan 馃槣
2 jaar geleden
Reactie op Simone2205
Bij ons dochtertje juist heerlijke inhammen en een kuif!

Hoi! Ik voeg je even toe, ik wil je graag iets vragen (maar niet verder van het topic afwijken) 馃槉
2 jaar geleden
Hier ook lekkere haartjes die recht overeind staan en flinke inhammen haha. Er is nog niks uitgevallen, achteren nog geen kale plek en achter is het heel dik en vol.
Bij mn oudste viel het met 2/3 maanden flink uit en toen werd het superdun. Vond dat zo jammer. Hopelijk blijft het deze x wel mooi zitten haha. Heb in ieder geval wel het idee dat het flink aan het groeien is (vooral in de hoogte 馃お)

2 jaar geleden
Lekker alle kanten op! Soortgelijke foto op haar ID kaart alleen op die foto een nog bollere toet馃槀馃槀