Hoi dames,
De titel zegt het al een beetje.. sinds onze eerste dochter is geboren vind ik mijn huwelijk met de dag steeds minder leuk. Nu moet ik wel bij zeggen dat we kort na de geboorte geëmigreerd waren en inmiddels ook weer terug. Ik doe de nachten grotendeels alleen maar hij is soms meer moe dan ik. Wanneer ik dan zoals vandaag wat probeer te regelen qua vervoer om wat leuks te doen met zijn drieën komt er niks vanuit zijn kant. Al met al heb ik nog nooit zo vaak aan scheiden gedacht sinds onze dochter er is. Hebben meerdere mama’s hier last van? Of hebben jullie tips hoe het weer leuk te krijgen?
Mijn moeder zegt altijd: het zijn tropenjaren. En dat is echt zo.. de eerste jaren met een kleintje zijn zooo pittig. Je slaapt veel minder en bent zoveel bezig met je kindje dat je huwelijk/relatie op een lager pitje staat.. misschien helpt het om het bespreekbaar te maken en sowieso 1x per maand samen een dagje/avondje oppas te regelen voor een date night? Dan ben je echt weer even samen en niet alleen maar papa en mama. Sterkte🩷