16 Reacties

één maand geleden

Ik lees even mee. Hoe vieren jullie het? Alle opa’s en oma’s samen?

één maand geleden

Ik volg ook even

één maand geleden

Ik volg ook even ☺️

één maand geleden

Reactie op Hellolittleone

Wij vieren het apart Sinterklaas met de ene kant en kerst met de andere kant. Word een beetje eind van de middag.

één maand geleden

Dingen waar wij aan denken: Badzitje Voorleesboekjes Pyjama Duw wagen Blokken Houten auto's Duplo

één maand geleden

Reactie op Hellolittleone

Alles bij elkaar lijkt ons heel heftig! En cadeau's van ons, oma en van opa en oma en dan heeft hij ook nog een opi en omi😅. Dus vieren we het bij oma met kerst en bij opi en omi en opa en oma gaan we langs! Cadeau's, lekker eten en zo hebben wij ook een fijne avond.

één maand geleden

2 jaar geleden vroegen wij een ballenbak voor ons zoontje, was even later (toen hij zelf kon zitten) een hit!! Net als de foam speelmat voor in de woonkamer 😁 Toettoet auto's (zonder baan) vond hij ook helemaal het einde. En nog steeds trouwens 🤗 hij is nu bijna 2,5

25 dagen geleden

Ik heb een vormenstoof besteld bij ikea. 8 euro . Verder gaan wij geen sinterklaas vieren nog nu hij zo klein is.

25 dagen geleden

Pyjama is heel saai ik weet het, maar wel leuk om die te bewaren elk jaar! Wij hebben nu ieder jaar een pyjama gekregen voor de kleine van mijn moeder en die bewaren we dan. En verder de tip; altijd cadeautjes vragen die ze kunnen gebruiken als ze iets ouder zijn. Ik ga nu cadeaus vragen vanaf 10 maand.

25 dagen geleden

Reactie op Joanne1234

Pyjama is heel saai ik weet het, maar wel leuk om die te bewaren elk jaar! ...
Wat voor soort cadeaus ga je vragen ? Als ik vragen mag ?

25 dagen geleden

Wij kopen denk ik zo’n gymmat van de Ikea kan ze lekker op klauteren ook als ze nog klein is 😊

25 dagen geleden

Reactie op SDN2

Wat voor soort cadeaus ga je vragen ? Als ik vragen mag ?
Activiteiten kubus Loopwagen Speel tafel Blokken Zo’n ding waar 4 van die dingen opzitten waar die op kan drukken en dan springt het omhoog 😂 Dit soort dingen, maar ook auto’s/ boekjes Action heeft op dit moment een super leuke collectie qua speelgoed! Mn dreumes gaat daar ook helemaal los

25 dagen geleden

Ik vind onze dochter nog tr klein voor de Sint, maar denk dat de grootouders voor Sint enof Kerst wel iets willen geven. Leuke ideetjes al genoemd, ik wil zelf nog graag een zitje voor de fiets + helm hebben.

25 dagen geleden

Nijntje bordje, bekertje en bestek van de HEMA! Er vieren het uitgebreid omdat grote zus van 5 er volop in zit en we ook bijna alles al hebben qua meidenspul/ knutselspullen/ unicorn en poppen items 😂 Ook een bad speeltje oid is leuk! Als kado in haar ‘slof’ . Aangezien we daar volop aan mee doen voor zus.

24 dagen geleden

Voor de kleinste doen we vooral een pyjama en zulke handige dingetjes. Dit met name omdat grote zus dan kan zien dat dr zusje ook iets krijgt haha. We doen het op pakjesavond zelf dus de jongste ligt wss al gewoon lekker te slapen 😂

24 dagen geleden

Houten trommeltje Magnetisch muziekdoosje Hamerbank Xylofoon Ballenbaan SmartMax my first Loopwagentje Stoffen pop