16 Reacties
één maand geleden
Ik lees even mee. Hoe vieren jullie het? Alle opa’s en oma’s samen?
één maand geleden
Reactie op Hellolittleone
Ik lees even mee. Hoe vieren jullie het? Alle opa’s en oma’s samen?
Alles bij elkaar lijkt ons heel heftig! En cadeau's van ons, oma en van opa en oma en dan heeft hij ook nog een opi en omi😅. Dus vieren we het bij oma met kerst en bij opi en omi en opa en oma gaan we langs! Cadeau's, lekker eten en zo hebben wij ook een fijne avond.
25 dagen geleden
Pyjama is heel saai ik weet het, maar wel leuk om die te bewaren elk jaar!
Wij hebben nu ieder jaar een pyjama gekregen voor de kleine van mijn moeder en die bewaren we dan.
En verder de tip; altijd cadeautjes vragen die ze kunnen gebruiken als ze iets ouder zijn.
Ik ga nu cadeaus vragen vanaf 10 maand.
25 dagen geleden
Reactie op SDN2
Wat voor soort cadeaus ga je vragen ? Als ik vragen mag ?
Activiteiten kubus
Loopwagen
Speel tafel
Blokken
Zo’n ding waar 4 van die dingen opzitten waar die op kan drukken en dan springt het omhoog 😂
Dit soort dingen, maar ook auto’s/ boekjes
Action heeft op dit moment een super leuke collectie qua speelgoed! Mn dreumes gaat daar ook helemaal los
25 dagen geleden
Nijntje bordje, bekertje en bestek van de HEMA! Er vieren het uitgebreid omdat grote zus van 5 er volop in zit en we ook bijna alles al hebben qua meidenspul/ knutselspullen/ unicorn en poppen items 😂
Ook een bad speeltje oid is leuk! Als kado in haar ‘slof’ . Aangezien we daar volop aan mee doen voor zus.
24 dagen geleden
Voor de kleinste doen we vooral een pyjama en zulke handige dingetjes. Dit met name omdat grote zus dan kan zien dat dr zusje ook iets krijgt haha. We doen het op pakjesavond zelf dus de jongste ligt wss al gewoon lekker te slapen 😂