14 Reacties

2 jaar geleden

Koreaanse SKINCARE!! Je hebt een winkel in Utrecht die je van top tot teen kan adviseren. Ze hebben echt top producten

2 jaar geleden

Ik had hetzelfde probleem, weinig informatie wat veilig is. Toen vond ik online The Inkey List, op de site staat erbij of het product veilig is bij zwangerschap en borstvoeding. Als het niet zo is, dan staat zwangerschap er niet tussen bij de icoontjes. Ik heb de producten besteld en laten bezorgen bij ici paris. Vond het niet heel duur gelukkig. Van Jetske Ultee schijnt ook alles goed te zijn voor zwangerschap, al hebben ze ook salicylzuur waarbij ik het me af vraag. En dat merk is echt wel heel duur

2 jaar geleden

Reactie op Scnsb30

Koreaanse SKINCARE!! Je hebt een winkel in Utrecht die je van top tot teen ...
Welke winkel is dit? 🙈

2 jaar geleden

Eind van de maand ga ik beginnen met een aantal producten van the ordinary. Vind dat ook niet een heel prijzig merk en velen zijn wel tevreden. Mocht het niet veel resultaat geven, dan ga ik daarna kijken voor een ander merk, maar ik dacht je moet gwn ergens beginnen. Gebruik je zelf een bepaald merk en welke producten gebruik je? Ik weet dat hyaluronzuur, niacinamide en vitamine c in ieder geval veilig zijn tijdens de zwangerschap. Retinol mag je NIET gebruiken. Met andere zuren moet je volgens mij vanaf een bepaald percentage oppassen.

2 jaar geleden

Reactie op Mama 2 Be

Ik had hetzelfde probleem, weinig informatie wat veilig is. Toen vond ik on ...
Oh thanks! Ik ga hier even achteraan :)

2 jaar geleden

Reactie op KatjaNee

Eind van de maand ga ik beginnen met een aantal producten van the ordinary. ...
Ja ik wissel eigenlijk vaak omdat ik eigenlijk gewoon geen idee heb.. Image skincare La roche posay Biodermal One two free Cera ve

2 jaar geleden

Ik ben heel tevreden over Babor.

2 jaar geleden

Ik ben heel tevreden over la roche!

2 jaar geleden

Ik gebruik Bio Oil!

2 jaar geleden

Reactie op KatjaNee

Welke winkel is dit? 🙈
Little wonderland!

2 jaar geleden

Hannah skincare is heel fijn en veilig te gebruiken, ik gebruik het al jaren

2 jaar geleden

Tevreden over Embryolisse :)

2 jaar geleden

Ik gebruik BHA van Paula's Choice (die zit onder het percentage vanaf wanneer het niet meer mag) en verder veel van The Ordinairy en het eigen merk van Beauty Bay, die is heel betaalbaar en werkt super! Retinol ben ik mee gestopt, maar verder mag alles nog wat ik gebruik. Dat is verder nog een peptide serum, hyaluronzuur, vitamine c, backuchiol (fijne vervanger van retinol), niacinamide en nog wat dingen waar ik de naam zo niet van weet. Moisturizer van The Ordinairy en spf50 van SunBun. Ik ben fanatiek haha!

2 jaar geleden

Hi :) ik gebruik al jaren niks op mijn huid wat ik ook niet kan eten (huid is je grootste orgaan) En dit trek ik gewoon door in mijn zwangerschap dus geen puistjes/pukkels/mee-eters/vlekken etc etc - sheabutter - kokosolie (ook als mondspoeling- oilpulling bij gevoelig/ontstoken tandvlees) mijn tandarts is blij met me! - castorolie Alles biologisch, koudgeperst. Bijv. bij naturalheroes.nl of youmadu.nl Wellicht is dit ook iets voor jou! Succes