12 Reacties

één maand geleden

Ik heb gehoord dat dit een kwestie is van uitzitten helaas. Zitten in hetzelfde schuitje. Ook vanaf de tweede week doorslapen, en nu 7 weken al echt puin. 🥱😴

één maand geleden

Hen je een idee waardoor het komt? Gewoon wakker, of ongemak, of..?

één maand geleden

Reactie op Steffie 83

Nou ja er is een bekende slaapregressie plus sprong 4 en 5 die zich snel achter elkaar volgen. Denk dat het vooral daar mee te maken heeft.

één maand geleden

Hoe oud is Joep? Hier is/was de periode van sprong 4, slaapregressie en sprong 5 daarna héél taai. Het einde lijkt nu in zicht, en onze zoon is maar 3x wakker geworden vanacht, ipv elke 1,5u 🙌🏼💙🥳 Dit was inderdaad een kwestie van uitzitten.. alles is een fase.. You can do this mama! 💪🏼💙

één maand geleden

Reactie op SiStitch

Hoe oud is Joep? Hier is/was de periode van sprong 4, slaapregressie en s ...
Joep is nu 25 weken.

één maand geleden

Wij legde hem ook eerst steeds op zn zij. Dan sliep ie t beste. Maar hij heeft sinds 3 weken nu geleerd om om te rollen naar zijn buik. En terug lukt m nog niet. Maar dit doet ie eigenlijk niet echt meer in zn slaap

één maand geleden

Reactie op SiStitch

Hoe oud is Joep? Hier is/was de periode van sprong 4, slaapregressie en s ...
Wat deed je iedere keer als hij wakker werd na 1,5 uur? Ik ben bang voor slaapaccosiaties m.b.t. borstvoeding. Daar draait het uiteindelijk iedere keer weer op uit...

één maand geleden

Reactie op Myroosz

Wat deed je iedere keer als hij wakker werd na 1,5 uur? Ik ben bang voor sl ...
Ik geef hem de borst. Hij is dan snel weer in slaap en heeft daar blijkbaar behoefte aan. Ik vind de borst geen negatieve slaap associatie omdat het juist het meest natuurlijke is wat je kunt bieden en iets wat we al duizenden jaren doen. Daarnaast wil ik nog een tijdje borstvoeding blijven geven en blijft mn productie goed op peil als ik hem aanleg als hij daarom vraagt. 🙃 Het wordt vanzelf minder. Ik raadt iedereen altijd aan het boek Zachte Nachten te lezen, dat heeft mij veel rust en vertrouwen gegeven in dit proces.

één maand geleden

Reactie op SiStitch

Ik geef hem de borst. Hij is dan snel weer in slaap en heeft daar blijkbaar ...
Ik wilde ook heel graag borstvoeding geven. Maar lukte hier helaas niet.. bij ons geven we eigenlijk al bijna 5 maanden geen nachtvoeding meer. Misschien toch de sprongen dan 🙈

één maand geleden

Reactie op Steffie 83

Ik heb eerlijk gezegd geen idee… vaak huilt ie als ie snachts wakker word. Maar soms is hij ook gewoo. Klaarwakker en gaat brabbelen alsof de dag alweer begonnen is 😅

één maand geleden

Reactie op mara98

Ik wilde ook heel graag borstvoeding geven. Maar lukte hier helaas niet.. b ...
Is het niet honger/dorst dan waar hij wakker van wordt?

één maand geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Is het niet honger/dorst dan waar hij wakker van wordt?
Denk het haast niet. WNt hebben het een aantal x geprobeerd om dan inderdaad een fles te geven. Maar deze weigert hij