10 Reacties
één maand geleden
Hier hetzelfde. Ik probeer de wakkertijd echt op te rekken naar 2 uur omdat het anders nog kortere hazenslaapjes worden. Maar ze slaapt 3x 45 min overdag. Heeeul soms doet ze wel een dubbele slaapcyclus. Ik heb het maar geaccepteerd. Hoop dat als ze naar 2 slaapjes gaat het zichzelf oplost..
één maand geleden
Hier ook hetzelfde! Maar ze heeft elke keer met fases dat ze de slaapjes dan opeens wel weer kan koppelen en verder kan slapen. Zoals nu gaat het weer een weekje goed, maar de vraag is voor hoe lang. Had ook van alles geprobeerd om het te lang te verlengen maar dat lukt me ook niet. Ze doet dus maar net waar ze zelf zin in heeft, dus heb het ook maar gewoon geaccepteerd haha.
één maand geleden
Reactie op MD25
Ja, is dat zo? Ik vraag me echt af wanneer als first time mom 😂het lijkt z ...
Ja hoor, mijn eerste ging na 6 maanden beter slapen (helaas wel met de laten huilen methode). Niks anders werkte, moesten altijd uren wiegen voor 30 min dutje. En sinds 9 maanden slaapt ze (meestal) door.
Mijn jongste is nu bijna 6 maanden en slaapt overdag ook vaak korte dutjes😊 ze valt gelukkig zelfstandig in slaap maar opzich komt ze maar 1x per nacht. Die langere dutjes komen vanzelf.
één maand geleden
Enige wat hier soms helpt is hem sochtends iets langer wakker houden dan slaapt hij smiddags SOMS 2 uurtjes. Voor de rest alles exact 45 minuten