10 Reacties

één maand geleden

Hier hetzelfde. Ik probeer de wakkertijd echt op te rekken naar 2 uur omdat het anders nog kortere hazenslaapjes worden. Maar ze slaapt 3x 45 min overdag. Heeeul soms doet ze wel een dubbele slaapcyclus. Ik heb het maar geaccepteerd. Hoop dat als ze naar 2 slaapjes gaat het zichzelf oplost..

één maand geleden

Dit had mijn verhaal kunnen zijn. 1 maand geleden. Ik zeg 1 maand geleden omdat het ook ineens weer goed was!! Er is hoop. Maar wel pittig nu. De tijd is de enige factor in ons geval;-). Succes en sterkte

één maand geleden

Hier ook hetzelfde! Maar ze heeft elke keer met fases dat ze de slaapjes dan opeens wel weer kan koppelen en verder kan slapen. Zoals nu gaat het weer een weekje goed, maar de vraag is voor hoe lang. Had ook van alles geprobeerd om het te lang te verlengen maar dat lukt me ook niet. Ze doet dus maar net waar ze zelf zin in heeft, dus heb het ook maar gewoon geaccepteerd haha.

één maand geleden

Accepteren inderdaad. Het gaat vanzelf over 😅.

één maand geleden

Reactie op Annick33

Accepteren inderdaad. Het gaat vanzelf over 😅.
Ja, is dat zo? Ik vraag me echt af wanneer als first time mom 😂het lijkt zo uitzichtloos aangzien ze al 5,5maand slecht slaapt.

één maand geleden

Hier ook! Zowel thuis als op de opvang. Echt uitzonderlijk dat hij langer dan 30-40 minuten slaapt.. gelukkig ‘s nachts wel goed! Denk maar zo, hij is best vrolijk, het zal wel goed zijn

één maand geleden

Reactie op MD25

Ja, is dat zo? Ik vraag me echt af wanneer als first time mom 😂het lijkt z ...
Ja hoor, mijn eerste ging na 6 maanden beter slapen (helaas wel met de laten huilen methode). Niks anders werkte, moesten altijd uren wiegen voor 30 min dutje. En sinds 9 maanden slaapt ze (meestal) door. Mijn jongste is nu bijna 6 maanden en slaapt overdag ook vaak korte dutjes😊 ze valt gelukkig zelfstandig in slaap maar opzich komt ze maar 1x per nacht. Die langere dutjes komen vanzelf.

één maand geleden

Gaat vanzelf over. Hier is de oudste nu bijna 2 en maakt echt een heerlijke ruk in de middag. Ik heb ondertussen geleerd dat er weinig te forceren is mbt slaap dus ben heel simpel. Dan maar korte slaapjes en wat eerder na bed bvb.

één maand geleden

Enige wat hier soms helpt is hem sochtends iets langer wakker houden dan slaapt hij smiddags SOMS 2 uurtjes. Voor de rest alles exact 45 minuten