Hey hoi!
Ik ben momenteel 32 weken zwanger en mijn slaapproblemen beginnen mij nu echt gek te maken. Mijn hele leven heb ik al melatonine nodig om op een fatsoenlijke manier in slaap te vallen. Zonder duurt het voor mij 2 uur voordat ik weg zak. Nu mag ik dit niet gebruiken tijdens mn zwangerschap en wordt dit alleen maar erger. Al vanaf 20 weken duurt het ongeveer 3 a 4 uur voordat ik in slaapval. Ik heb qua het natuurlijke alles al geprobeerd, maar zou graag willen weten wat jullie doen en of iets nou echt helpt
Hallo,
Ik heb ook ADHD en had/heb voornamelijk ook last van in slaap komen. Ik slik al een hele tijd magnesium voordat ik ga slapen en merk dat dit heel erg goed helpt voor mij. Dit mag je ook gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap. Misschien helpt het voor jou ook.
Ik ga vooral vroeg naar bed om vast te 'ontprikkelen', zodat ik uiteindelijk m'n uren maak. In het weekend wat lastiger want wil ook nog wel eens afspreken met vrienden in de avond maar dan weet ik dat ik slecht slaap, dat is dan maar zo