27 Reacties
8 maanden geleden
Hier volgende week 1 jaar en helemaal herkenbaar! Niets helpt dan, er naar toe gaan niet en laten huilen ook niet..
Nu moet ik zeggen dat het erge huilen na een week gelukkig weer minder lijkt te zijn. Het duurt vooral heel lang voordat hij slaapt 's morgens en 'smiddags. Maar naar één slaapje lukt ook nog niet. Buiten dat gaat 's avonds inslapen nog prima en slaapt hij ook (nog) net zo goed als anders 's nachts.
8 maanden geleden
Hier ook sinds twee dagen.. alleen dan niet ‘s avonds bij het naar bed brengen, maar midden in de nacht.. Normaal altijd goed te troosten met een speentje en z’n knuffeltje, maar nu helpt niks! Soms dan weer even 5 min slapen en begint de ellende weer overnieuw. Even bij ons op bed gelegd en dan gaat het beter, maar of dat nou de bedoeling is..?.
Heeeeeeelp 😐
8 maanden geleden
Reactie op OMaxime
Hier ook sinds twee dagen.. alleen dan niet ‘s avonds bij het naar bed bren ...
Jep… dit hebben wij ook…. ‘s nachts in eigen bed amper terug in slaap te krijgen… of dan slaapt die wel.. en wordt die binnen een half u toch weer wakker… neem m bij ons in bed en hij slaapt top…. Conclusie slaapt nu al een week vanaf 2-3 s nachts maar tussen ons in
8 maanden geleden
Reactie op OMaxime
Hier ook sinds twee dagen.. alleen dan niet ‘s avonds bij het naar bed bren ...
Heeel herkenbaar dit in de nacht. Maar ook s avonds ineens 40-45 min bezig. Tis intens
8 maanden geleden
Pff hier een kleine van 17-04 en sinds haar verjaardag meerdere malen hysterisch wakker worden in de nacht en vanaf 05:00 een fles en echt klaarwakker... Ik vind het maar pittig. Ook meer mensen die overdags een driftige dreumes hebben? Hier houdt het gillen overdags aan wanneer zij iets niet mag, als ik wegloop of als zij neergelegd word voor het verschonen.. Drama, echt hysterisch krijsen gewoon. Iemand tips?
8 maanden geleden
Hier vandaag ook een ramp. Dametje was om 5.00 wakker. We hebben haar om 12u eindelijk in slaap gekregen weer, heeft ze 2u en 15min geslapen, waarvan 1u op mij in de schommelstoel.
Om 19u begonnen met haar in bed te leggen, uur later slaapt ze nog niet en heeft mijn man het over genomen.
Overdag alleen maar willen lopen, driftig worden als ze haar zijn niet krijgt.
8 maanden geleden
Hier ook steeds huilend wakker worden 's nachts. Ook echt verlatingsangst, bij het benoemen dat het tijd voor bed is al hartverscheurend huilen terwijl hij wel moe is.
Ik probeer zoveel mogelijk ritme aan te houden. Maar wilde en kon vandaag op visite ook niet slapen. Ja dan is hij oververmoeid, dat snap ik ook wel...
8 maanden geleden
Hier ook een zoontje van bijna 1, weigert t meest vd tijd zijn middagslaapje, slaapt of maar 3kwartier tot n uur of gewoon helemaal niet. Ochtendslaapje korter proberen te maken maar hielp niks mbt middagslaapje. Resulteerde hier alleen maar in minder slaap in het algemeen. Snachts wisselt het, ene nacht slaapt hij door en andere nacht word hij rond 4:00/5:00 wakker en wilt niet meer weggelegd worden
8 maanden geleden
Hier is t ook moeilijk sinds haar 1e verjaardag… gisteravond sliep ze om 19:45 en werd na een halfuur weer wakker en was op geen enkele manier meer in slaap te krijgen! In bed niet, via de borst niet en wiegend ook niet.. uiteindelijk is m’n vriend buiten gaan lopen met de draagzak en sliep ze om 23u pas weer… en toen weer om 3:30 en 5:30 🫠
8 maanden geleden
Oh wat heftig is deze periode! Hier ook al drie avonden op een rij ellende met slapen, krijsen, gillen, staan, niks helpt. Houden we dr vast, dan gaat ze slapen, maar om nou al om 7u savonds op bed ye gaan liggen is ook zo wat.. pijn in ons hart dat huilen, gaat door merg en been 🤯
8 maanden geleden
Inmiddels is het krijsen voorbij maar is ze nu vooral onrustig in het eerste gedeelte van de nacht. Ze ia nu 1 jaar en 1 maand. Na in bed leggen gaat inslapen goed maar na elke drie kwartier tot een uur is het huilen. Dan zet ik muziekje aan op babyfoon en praat ik via de babyfoon tegen haar dat ze rustig weer kan gaan slapen, dat lukt dan meestal wel vrij vlot maar dit duurt tot een uur of half 1 en dan slaapt ze wel goed door. Breekt me op want voordat ik dan slaap duurt het een poos. Ik hoor alles van mijn kleine en ben geen makkelijke inslaper. Tips zijn welkom😅
8 maanden geleden
Ja... bij ons is het ook begonnen. De eerste nacht.. echt drama. Niet meer willen slapen ondanks moeheid. Ontroostbaar, huilen en krijsen. Van ellende op de bank met Tiktak aan en na uren wakker zijn, viel hij eindelijk op mij in slaap. Ochtend en middagslaapjes zijn geen probleem. Maar in de avond oo bed leggen duurt even of het lukt... maar dan komt hij midden in de nacht. Ik herken het nog van mijn andere twee kinderen, waarvan bij de middelste... het 8 weken duurde. Hoop dat het nu wel korter zal zijn, want het is pittig met een man die onregelmatig werkt. Succes aan alle andere moeders! Duimen dat deze fase snel voorbij is
8 maanden geleden
Hier hetzelfde! Die van mij is net 1 sinds twee dagen is wegleggen een chaos. Eergisteren was ik 1,5 uur bezig met hem. Elke keer dat ik wegga is het krijsennnnnnn! Tot ik hem even liet huilen, daarna viel hij in slaap
8 maanden geleden
Hier ook, ergens fijn om te lezen dat ik niet de enige ben..
Minimaal 30 tot 2 uur bezig met wiegen en rondjes lopen etc. Wel constant oogjes die dicht vallen maar gewoon niet in slaap willen vallen en beginnen met vechten om los te komen. En ‘s nachts niet meer doorslapen en een uur bezig met wiegen weer pff
Binnekort weer bevallen hoop dat het dan wel al voorbij is 🫣😵💫
8 maanden geleden
Iemand er al uit? Hier sliep ze opeens door dus wij dachten dat we eruit waren maar neehoor 🫠