6 Reacties
3 maanden geleden
Zelfde hier... Mijn zoon is van 27-03. Overdag 60 minuten max. ''s nachts slaapt hij meestal nog wel door maar ook niet altijd meer.🥲😂
3 maanden geleden
Mijn dochter is van 5-4 en jep, welkom in de slaapregressie. Speelt bij ons al een aantal weken dus ik hoop echt dat we er bijna doorheen zijn. Ik heb de slaapgids van 4-9 maanden van Snuggles&Dreams, dat is een beetje onze houvast maar ik moet zeggen: consistente wakkertijden, voedingen en helpen met zelfstandig in slaap leren vallen vereist mij momenteel echt te veel consequent zijn. Dit laatste lukt me gewoon niet goed genoeg dus we emmeren lekker door.
Gelukkig 2e kindje dus ik weet dat er echt ergens de komende maanden meer ritme in komt.
Ik merk wel dat de wakkertijden hier wel echt uitmaken. Als ik een kortere wakkertijd aanhoud dan 2 uur, slaapt ze gegarandeerd 30 min of minder. 2 uur aanhouden = 45 min slapen. Dat geeft al iets van houvast 😅
Maar jemig, het is echt intens weer, zeker met een peuter van 3 die de hele zomer thuis is bij mij (ik heb nog verlof).
3 maanden geleden
Reactie op Bebes93
Mijn dochter is van 5-4 en jep, welkom in de slaapregressie. Speelt bij ons ...
Snap ik! Ik vind met 1 kind al intens. Laat staan 2!’ - respect!
Echt nu ik zelf moeder ben geworden heb ik een ode aan alle mama’s op de wereld. Het is het mooiste wat er is, maar ook het lastigst😂