7 Reacties
2 maanden geleden
Hi!! Wat zijn de wakkertijden van overdag? Ik denk dat je de voeding en slaaptijden van overdag moet veranderen! Dat heeft bij mij veel geholpen.. sliep hij voorheen wel onafhankelijk zonder hulp? M.a.w. Legde je hem in bed met ogen open en dan viel hij vanzelf zelf in slaap?
2 maanden geleden
Reactie op Dominiquewol
Hi!! Wat zijn de wakkertijden van overdag? Ik denk dat je de voeding en sla ...
Hi! We maken hem wakker om zeven uur + krijgt die borstvoeding en dan houden we hem twee uurtjes bezig en dan leggen we hem terug in zijn bedje met slaapzak en moonie.
Het is eergisteren hem wel gelukt om zelf in slaap te vallen op zijn buikje en dan sliep die 1,5 uur. Maar de andere dagen is die zo over zijn toeren dat die zijn slaapje niet vindt en moeten we hem helpen via de schommelstoel.
Tussen 12 en 13 uur proberen we het middagdutje. En dan rond 16 uur ook nog een dutje.
Vroeger kon hij inderdaad ergens liggen of in de wipper zitten en gewoon zo in slaap vallen…
2 maanden geleden
Bij onze eerste hielp het ‘s avonds echt enorm als ie juist eerder naar bed ging. Tussen 18-19 uur moest ie slapend in bed liggen, dan sliep ie de avond goed door. Als ie later in bed lag was de avond draaaamaaa (lees iedere drie kwartier weer terug tot ergens in de nacht). Dit is meerdere keren gebeurd, was niet een toevalsding zeg maar. Sindsdien zijn wij bij al onze kinderen vrij strikt, ze liggen erin voor 19uur 😅🫣. Misschien het proberen waard?
2 maanden geleden
Reactie op MHK89
Bij onze eerste hielp het ‘s avonds echt enorm als ie juist eerder naar bed ...
Super hard bedankt, we hebben het geprobeerd en voor het eerst in weken een deftige nacht gehad🙏en maar 1 keer uit bed moeten komen! Dankjewel!
2 maanden geleden
Hiii. OMG hier hetzelfde! Ook een slaapregressie. Alleen valt het eigenlijk wel mee bij mij.. kindje gaat 22.00 naar bed wordt af en toe wakker voor speentje omdat het uit zijn mondje valt. Dan slaapt ie verder maar wordt dan wel weer 4 of rond 5 uur ochtend wakker. Dan leg ik hem naast me (borstvoeding) en dan vallen we beiden in slaap tot 7/8 uur! Het komt wel goed joh, dit is slaapregressie. Mijn kleintje sliep ervoor zo goed! Soms wel tot 9.00