7 Reacties

4 dagen geleden

Hoiii die van mij doet dus dit ook. in de nacht steeds huilen om de 2/3 uur soms vaker en dan fles erin en dan valt ze na paar minuten weer in slaap of ze blijft eventjes jammeren/huilen. K ben moe en ik merk dat ik echt overprikkeld ben hierdoor en tuurlijk kan zij er niks aandoen maar pfff ik hoop dat dit gauw voorbij is😢

4 dagen geleden

7 uurtjes slapen zonder droomvoeding?

4 dagen geleden

Reactie op Haniyah

7 uurtjes slapen zonder droomvoeding?
Mijn kleine kon bij begin 3 maanden weleens van 23:00 tot 6:00 uur doorslapen slapen. Helaas nu niet meer.

4 dagen geleden

Onze zoon is van 8 mei en heeft sinds 5 weken dat hij ‘s nachts wakker wordt. Daarvoor sliep hij heel mooi door. Tijdje nu dat de slaapjes overdag ook ruk zijn. Ik geef ‘s nachts geen flesje en dat lukt tot nu toe prima. Het is geen honger bij onze baby. Als iemand me kan vertellen wanneer dit allemaal beter wordt, zou dat fijn zijn. Weet ook dat het niet kan..

4 dagen geleden

Reactie op Schn

Mijn kleine kon bij begin 3 maanden weleens van 23:00 tot 6:00 uur doorsla ...
Misschien Sprong?

4 dagen geleden

Reactie op Meissie1990

Onze zoon is van 8 mei en heeft sinds 5 weken dat hij ‘s nachts wakker word ...
Hier hetzelfde! Onze dochter is van 26 april en is ook al zo’n 6 weken aan de gang. Het is ook geen honger want als ik wel eens een flesje geef, maakt het echt niets uit. Drinkt hem dan wel op maar slaapt daar niet mee verder 😅. Lastig he dat vele wakker zijn? Deze nacht was het hier elk anderhalf uur.

4 dagen geleden

Reactie op MDKF

Hier hetzelfde! Onze dochter is van 26 april en is ook al zo’n 6 weken aan ...
Heel lastig! En s nachts mogen wij niet klagen, maar ik vind het overdag zo heftig.. Vanochtend 07.50 uur wakker. Om 10.00 uur wreef onze zoon zich door de ogen, dus in bed gelegd. Hij sliep bijna en toen alleen maar huilen. 11.15 in slaap gevallen voor 25 min. Hij kon het slapen overdag zo goed 😔😔