9 Reacties
2 maanden geleden
Herkenbaar van een paar weken geleden.
Het duurde hier 2 a 3 weken. Ook steeds wakker. Ik probeerde hem terug in slaap te krijgen door ritueeltje opnieuw te doen. Als dat niet lukte flesje. Als dat het ook niet was liet ik m gewoon even babbelen.
2 maanden geleden
Hier ook, nu 1,5 week aan de gang. Dochtertje is van 22-4, dus ook net 4 maanden. Komt of weet om de 2 uur voor een voeding. Of valt na de voeding niet meer in slaap. Twee keer gebeurd dat ze van 3.30-5.30 uur wakker was🫣 Afgelopen nacht was ze ook weer 1,5 uur wakker. Even doorbijten weer hè?😬 Ze sliep daarvoor al weken lang door van 22-7.30 uur. Dus afzien nu😂
2 maanden geleden
Misschien rare vraag maar is 4 maand 16 weken of tel je echt in maanden?
2 maanden geleden
Hier heel herkenbaar! Dochter is ook van 22 april dus de 4 maanden slaapregressie.
We maken haar steeds wakker voor voeding, dit omwille van haar gewicht dat in het begin niet goed was en nu nog steeds soms wat kwakkelt.
Ik geef combinatie borstvoeding en flesvoeding en ze is continu afgeleid aan de borst, ze kan sinds kort scheetgeluidjes/belletjes blazen met haar lippen en dit is ook het eerste wat ze doet vanaf ze wakker is. Na de voeding (slaapt half aan de borst) ook weer klaarwakker en brabbelen en bellen blazen, friemelen aan de co sleeper.... Zolang ze niet weent... Haar tuutje is wisselend succes, maar meestal valt ze wel binnen het half uur zelf stil en ook in slaap.
Ook het avonddutje van na 17u is een ramp en ze wordt na 30min wakker.
Eenmaal ze slaapt 's nachts laten we er 4 tot max 7u tussen na start vorige voeding. Ze komt soms zelf wakker, soms niet en maken wij haar wakker en dan denk ik vaak van had ik haar maar niet wakker gemaakt 😅 maarja haar gewicht en ze moet voldoende binnen krijgen.
Het kan vast nog slechter maar om 3u in de nacht is het grappige er na een half uur wel van af van die bellen blazen 😛
2 maanden geleden
Reactie op Kkraaij
Hier ook gehad! Teken dat je dochter aan het ontwikkelen is. Heel veel over ...
Wat fijn! Sliep jouw kindje eerst ook door en toen ‘s nachts weer wakker? Hoe lang heeft die fase geduurd?
Het valt hier nog mee met 1x per nacht maar kijk zo uit naar weer doorslapen 😅
2 maanden geleden
Reactie op seelisch
Hier heel herkenbaar! Dochter is ook van 22 april dus de 4 maanden slaapreg ...
Ik zou een moord doen voor een half uurtje🤪😂 Hier dus 2 uur lang bellen blazen en brabbelen, midden in de nacht. Wekt lichtelijk mijn agressie op🤪