7 Reacties

3 maanden geleden

Onze zoon van 3 maanden krijgt overdag 4x een flesje van 150cc+5 maar voor de laatste fles geven we hem 180cc+6 schepjes. Begonnen met laatste fles om 00:00 aanbieden en toen hij vanaf dat moment goed doorsliep zijn we dat elke dag met een kwartier gaan vervroegen naar nu 22:00. Hij slaapt (buiten de sprongetjes om 😂) nu heerlijk van 22:00 tot 07:30. Misschien dat zo’n megafles bij jouw dochter ook helpt? Buiten dat moet ze natuurlijk dan overdag wel aan evenveel drinken komen wat ze normaal overdag én snachts krijgt dus ook overdag mooie hoeveelheden geven om dat op te vangen zodat ze niet alsnog snachts honger heeft Hope it helps 🤗

3 maanden geleden

Hoeveel weegt ze? En hoeveel voeding krijgt ze per dag, hoeveel cc?

3 maanden geleden

Reactie op CarineW

Onze zoon van 3 maanden krijgt overdag 4x een flesje van 150cc+5 maar voor ...
Ach sounds like a dream! Hoe veel weegt jouw kleintje en wat is de leeftijd? Mijne krijgt het soms wel op en soms niet

3 maanden geleden

Reactie op bebzxx

Ach sounds like a dream! Hoe veel weegt jouw kleintje en wat is de leeftijd ...
Hij is nu 14 weken en ik gok 6,3 kg (moeten volgende week pas weer naar CB) maar hij drinkt die grote fles voor het slapen gaan al op sinds week 9 🙈

3 maanden geleden

Reactie op CarineW

Hij is nu 14 weken en ik gok 6,3 kg (moeten volgende week pas weer naar CB) ...
Ahh wat heerlijk! Zit ie nog niet in sprong 4? Hier gaan de flessen ecbt amper leeg

3 maanden geleden

Reactie op CarineW

Onze zoon van 3 maanden krijgt overdag 4x een flesje van 150cc+5 maar voor ...
Maakte je hem trouwens wakker voor de fles van 00:00 of niet?

3 maanden geleden

Reactie op bebzxx

Ahh wat heerlijk! Zit ie nog niet in sprong 4? Hier gaan de flessen ecbt am ...
Haha jawel maar hij drinkt gelukkig wel nog goed 😂 in slaap komen overdag is een heel ander verhaal… maargoed sprongetjes gaan ook weer over denk ik dan maar 😅 Ja we maakten hem wakker om 00:00 voor de fles en dat doen we nu ook nog om 22:00. We zouden die er misschien ook uit kunnen halen als we een extra fles overdag doen en de fles van 18:00 extra groot maken maar ik vind het avondmomentje nog te fijn 🙈