Hoi mama's,
Even een vraagje omdat ik dit helemaal niet herken van mijn oudste dochter. Dat was namelijk zo'n makkelijk kind.
Mijn jongste dochter van 4.5 maand heeft sinds kort dat ze de middag dutjes echt slecht doet.
Ze sliep altijd van 08.30 tot 10.30 en 12.30 tot 14.30 en van 16.00 tot 17.00. maar sinds 4 weken is het gewoon echt drama.
Ik mag blij zijn als zij sochtends een uurtje pakt. Smiddags moet ik elke halfuur/uur naar de kamer om haar weer goed te leggen ( ze wordt namelijk wakker als ze op der rug ligt ) dan valt ze vrijwel weer snel in slaap maar komt ze weer na half uur tot een uur. En de namiddag dutje wilt ze al niet meer eens doen. Dan zit ze te tuuren naar de plafond.
Is dit een slaapregressie? Iemand die dit herkent waarbij het kindje ook goed sliep overdag en. U ineens niet meer?
Na de 18.30 voeding trekt ze hem altijd door naar 22.30 en krijgt ze nog een droomvoeding.
Herkenbaar! Bij ons vooral sinds het afbouwen met inbakeren 😑, maar wijt het ook maar aan de slaapregressie… slaapt wel maar heel onderbroken, na een half uur tot uur zeker naar boven en soms tijdens zijn middagslaapje van 2 uurtjes wel 5-10 keer naar boven 😭. Ik hou me maar vast aan de hoop maar dat hij na deze slaapregressie echt beter slaapt en goed doorslaapt tijdens zijn overdag slaapjes.
Herkenbaar! Bij ons vooral sinds het afbouwen met inbakeren 😑, maar wijt h ...
Ja echt drama. Haha. Bij mijn oudste kon ik tussen de middag ook nog ff me ogen dicht doen. Maar dat is met me jongste niet bij! 😅 Hoop dat t gauw over is.