Mijn zoontje van bijna 4 maanden krijgt sinds een week of 3 geen nachtvoeding en dit gaat (of ging 😉) best goed. Meestal 1/2 keer eruit voor zijn speentje maar ook nachten gehad waarbij hij sliep tot half 7. Nu wordt hij sinds een week constant om half 5 wakker. Op vandaag na lukt het dan meestal om hem na een half uur tot een uur weer (op een gegeven moment klaar wakker natuurlijk) in slaap te krijgen dmv constant zijn speen te geven. Heb ik een vroege vogel of kan ik het voor nu even los laten en het maar zien als onderdeel van de slaapregressie? 😅
Hier precies hetzelfde. Morgen 4 maanden. Ik wijt het aan de slaapregressie. Geen idee of dat waar is maar heerlijk idee om zo lang het kan dat nog even de schuld te geven 😂😂… vannacht geslapen van 1818 tot 0650 dus hij kan het wel
Hier ook! Ik denk slaapregressie. Ze begon eindelijk door te slapen van 10 tot 6/7 ongeveer met sporadisch een voeding in de nacht. Nu wordt ze standaard om 3 uur wakker en om 5 uur. Slaapt dan weer verder tot half 7
Hier ook! Ik denk slaapregressie. Ze begon eindelijk door te slapen van 10 ...
Ja ik leg haar dan aan zodat ze daarna weer verder slaapt. Soms wordt ze sabbelend op haar vingers half slapend wakker en de andere keer is ze gewoon echt wakker. Ik leg haar dan aan en dan valt ze ook zo weer in slaap. Soms dan sabbelt ze zichzelf weer in slaap. Is net hoe ze wakker wordt☺️