Onze zoon 4.5 maand zit gigantisch in zn slaapregressie.
Nu heb ik een paar vragen hierover waar ik op internet niet echt antwoord op krijg.
Hiervoor ging hij om 19;00 naar bed en sliep dan tot ongeveer 6 uur. Kon zelf in slaap vallen en ook 's nachts deed hij dit zelf.
Nu in de slaapregressie dus totaal niet..
Vraag : kan het kwaad als ik hem nu weer in slaap wieg ? Heeft dit invloed op zijn gewenning na deze regressie? En hij jon zonder nachtvoeding, zelfs als ik hem om.19:00 210ml geef (wat hij helemaal opdrinkt) , wordt hij om 1 a 2 uur wakker en wil hij de fles. Liefst een volledige maar dan komt hij boven de 1 liter uir per 24 uur.
Vraag: hij wordt nu om rond 1 a 2 uur wakker, en om 5 a 6 uur weer. Blijft het wakker worden om 6 uur nu standaard na het dag en nacht ritme ontwikkelen?
Vraag 3 ( uit nieuwsgierigheid) hoelang heeft dit geduurd bij jullie kleintjes? En hebben jullie tips? Is het nu dat ik alles weer opnieuw kan aanleren zoals zelf in slaap vallen?
(White noise, extra voeding om 19:00, wakker tijden en 3 dutjes per dag , in totaal 4 uur doe ik allemaal al) ook hebben we een vaste ritme de hele dag, vaste tijden slapen, avond routine. Om dezelfde tijd de fles etc.