7 Reacties
3 maanden geleden
Ik lees mee mijn dochter is van 31/3 uitgerekende datum 21/4 en heeft dit ook. Ik zie ook echt even door de bomen het bos niet meer
3 maanden geleden
Misschien in slaap brengen in de draagzak en dan wegleggen? Dat werkt bij mijn dochter als het haar niet lukt zelf in slaap te vallen
3 maanden geleden
Reactie op Katootje17
Misschien in slaap brengen in de draagzak en dan wegleggen? Dat werkt bij m ...
Mijn dochter wordt dan overigens soms wel wakker als je haar weglegt, maar is dan zodanig in de “slaapmodus” dat ze wel weer makkelijk in slaap valt met een beetje hulp.
3 maanden geleden
Huilt hij echt hysterisch in bed of is het gewoon even zeuren zeg maar. Mijn dochtertje heeft sinds een week ook last van de slaapregressie, zowel savonds als overdag. Als ik haar in bed leg protesteert ze soms even door te ‘huilen’. Ook ligt ze een kwartier wat te gillen, brabbelen en zeuren. Maar ik merk dat het alleen maar moeizamer gaat als ik in ga grijpen. Uiteindelijk valt ze ook zonder problemen in slaap.
Als ze echt hysterisch huilt ga ik uiteraard naar dr toe. Maar ik denk dat iedereen de huiltjes van zn kind ondertussen wel herkent en kan inschatten hoe serieus het is. Zou het een mogelijkheid zijn dat de kindjes even op aparte kamers liggen?
3 maanden geleden
Reactie op Katootje17
Misschien in slaap brengen in de draagzak en dan wegleggen? Dat werkt bij m ...
Ook geprobeerd, hij wordt meteen wakker als ik ‘m wegleg. In slaap voeden ook geprobeerd, na 10 minuten wakker en huilen omdat we weg zijn (hij is alleen tevreden als we bij hem liggen)
3 maanden geleden
Ja hij raakt wel redelijk hysterisch… helemaal rood en soort oververhit😭