8 Reacties

4 maanden geleden

Is dit overdag? Of in de avond of beide?

4 maanden geleden

Overdag vooral, en sinds 2 dagen ook in de avond helaas

4 maanden geleden

Zo herkenbaar dit! Mijn zoontje van 12 weken heeft/had precies hetzelfde. Een donkere kamer met white noise op de achtergrond helpt bij ons wel. Ik moet hem nog wel zelf in slaap brengen… Mijn zoontje is ook de hele tijd Moe en gaapt en wil alleen maar slapen eigenlijk.

4 maanden geleden

Hier ook een dochter die heel moeilijk in slaap komt. 12 weken. Haar eigen bed, ingebakerd en pikke donker helpt het beste.

3 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Overdag vooral, en sinds 2 dagen ook in de avond helaas
Wat zijn de dingen die je al doet? Wakkertijden en bedritueel? Soms werkt ook niks, wij zitten in de helse sprong 4. Bij m'n dochter de 1e was het toen ook hels 2 weken. . Nu vooral overdag ineens moeilijk doen met slapen terwijl t daarvoor goed ging. Soms doe je er niks aan.

3 maanden geleden

Slaaptipsvoorbabys.nl zij kunnen je heel goed helpen. Ik zou naar Anne vragen! 2 hele goeie ervaringen ermee. 1e zoontje was echt drama met slapen en dit na consult omgeslagen in een hele goeie slaper. 2e zoontje sliep al goed maar had toch wat puntjes die ik lastig vond. Even consult bij Anne en nu een baby dat perfect slaapt dag en nacht !

3 maanden geleden

Na het eten in de draagdoek ff een blokje om? Dat hielp hier altijd goed, dan bij thuiskomst in bad, masseren de borst en naar bed. Het wordt echt beter dat slapen! Maar even uitzitten. Beide kinderen sliepen hier mega goed gewoon op de arm. Niet in bed, werd iedereen doodongelukkig van.

3 maanden geleden

Dit is ook wel sprong gedrag rond 12 weken hadden wij dat ook echt dat hele alerte