12 Reacties

18 dagen geleden

Mijne ligt al sinds de kraamweek in een slaapzak. Juist op advies van onze kraamzorg haha! Hij slaapt er juist goed in. Het is er één zonder armen, dus hij draagt een pakje met lange mouwen eronder. Ik gebruik nog wel een lakentje, zodat hij zich geborgen voelt.

18 dagen geleden

Ik gebruik swaddle up, daarin slaapt mijn zoon ook met zijn armpjes omhoog. Is niet te dik of te dun. Ze hebben slaapzakjes per seizoen. Soms leg ik hem ook zonder laken als het binnen hartstikke warm is. En als hij bijvoorbeeld enkel een rompertje aan heeft(met slaapzak) . Wij controleren het door naar zijn temperatuur te kijken en de temperatuur van onze slaap kamer. (Soms bedek ik enkel zijn beentjes)

17 dagen geleden

Die van ons lag na 1,5 week al in een slaapzak, juist omdat hij z’n deken weg schopt Ook een advies van de kraamzorg

17 dagen geleden

Reactie op Ruby1004

Die van ons lag na 1,5 week al in een slaapzak, juist omdat hij z’n deken w ...
Okee dan durf ik ook wel over te stappen 😊

17 dagen geleden

Mijn dochter ook vanaf 3 weken in de slaapzak. Ik had eerst de puck a baby piep gekocht, maar die vond ze totaal niet fijn. Ze wil lekker met haar handjes omhoog liggen. Nu met de puckababy Newborn slaapzak slaapt ze heerlijk!

17 dagen geleden

Reactie op JennyJJ

Mijn dochter ook vanaf 3 weken in de slaapzak. Ik had eerst de puck a baby ...
En de puckababy houdt de slaapzak goed op z’n plek door de buik band zodat ze niet erin kunnen vallen of omrollen, ideaal!

17 dagen geleden

Love to Dream slaapzakje is super fijn voor kindjes die graag met de handjes omhoog liggen. Mijn 2e vind het ook weer een fijne slaapzak om in te slapen. Ik heb ze van 1.0 tog. Gebruik daarnaast nog een lakentje met dunne deken strak ingestopt. Maar mijn kindje houdt van lekker warm.

17 dagen geleden

Wij gebruiken sinds dag 1 al ze love to dream swaddle slaapzak. Heb de 1.0 tog 0-3 maanden en de 2.5 tog 3-6 maanden. Bij de eerste doe ik er nog een lakentje overheen, omdat hij best dun is.

11 dagen geleden

Hoe dik/warm zijn de slaapzakken die jullie nu gebruiken met deze temperaturen? En van welk materiaal? ☺️

11 dagen geleden

Reactie op Mamaaa12

Hoe dik/warm zijn de slaapzakken die jullie nu gebruiken met deze temperatu ...
0,5 TOG van puck a baby en die hebben ook een handig overzicht hoe je je baby het beste kunt kleden met verschillende temperaturen.

10 dagen geleden

Reactie op JennyJJ

0,5 TOG van puck a baby en die hebben ook een handig overzicht hoe je je ba ...
Oké! Dus nu bijvoorbeeld: romper korte mouw, pyjamapakje, sokjes, dunne slaapzak met mouw? Of is dat te warm?

10 dagen geleden

Reactie op Mamaaa12

Oké! Dus nu bijvoorbeeld: romper korte mouw, pyjamapakje, sokjes, dunne sla ...
Ligt er aan hoe warm je kamer is. Als je naar puck a baby gaat en je gebruikt de new Born slaapzak staat op de site dat tot 22 graden je romper korte mouw, pyjama of Boxpakje en die slaapzak van 0,5 tog. Ik raad je aan om even op de site van puck a baby te kijken. Elke slaapzak heeft een andere tog dus ander advies.