Hallo,
Mijn zoon is een lastige slaper overdag. Hij valt niet zelf in slaap en slaapt dan ook een half uur per keer. Ik kan bijna de klok erop gelijk zetten. Na dat half uur ligt hij nog wel even lekker maar slapen lukt niet. Op een gegeven moment begint hij te huilen. Dan moet ik hem eruit halen en hem in slaap wiegen. Als hij dan weer slaapt kan ik hem niet weg leggen. Dan word hij weer wakker. Vanmorgen heb ik hem bij mij laten slapen en toen sliep hij ineens anderhalf uur. Als hij nou tevreden was na het slapen vond ik het allemaal niet zo erg. Maar hij is nog zo moe. De ene keer slaapt hij wel nadat ik hem uit zijn bedje haal en de andere keer niet. Maar dan is hij na een half uurtje spelen weer moe.
Soms slaapt hij tussen de fles van 16.00 uur en 19.30 niet. Dan valt hij na de fles van 19.30 in slaap en slaapt door tot ik hem wakker maak voor de fles van 23.00 uur. Maar wel om 04.00 komen terwijl hij dat eerder nooit deed. Nou snap ik dat ritmes kunnen veranderen maar dit is wel drastisch.
Hebben jullie tips om hem zelf in slaap te laten vallen? En langer slapen overdag? Want ik merk dat hij wel moe is na dat half uurtje slapen.