Hallo mama's, hier tips gevraagd omtrent de dagslaapjes. Mijn dochter is 3 maanden. Later op de avond en de nachtslaap gaat goed. Soms slaapt ze door, soms nog 1 nachtvoeding. Ik kan haar zo wegleggen, zonder huilen of iets. Ze kijkt me nog aan en valt dan rustig in slaap. Overdag is het echter een ander verhaal, ze huilt echt hard en vaak wel 10 tot 15 minuten voordat ze in slaap valt. Ik kan wiegen, lopen, bij dr liggen, inbakeren het maakt niet uit. Helaas pakt ze geen enkele speen, waardoor dat ook niet meewerkt. In de wandelwagen lopen lukt nog het beste, maar ook dann kan ze wel eens huilend in slaap vallen. En ik kan ook niet elke x gaan wandelen met nog een peuter van 2. In de wandelwagen in huis wiegen werkt dan weer niet goed genoeg, ook daarbij huilen. Alleen aan de borst vind ze het prima om in slaap te vallen, dan heeft ze toch haar 'speen'... hopelijk heeft iemand nog tips of herkenning. Ik wou ook dat ze een speentje zou nemen zodat ze sowieso wat minder onrustig is ook als ze bij je op schoot zit enzo.. Dankjewel alvast!!