11 Reacties

3 maanden geleden

Zo slaapt hij

3 maanden geleden

Kun je niet met handoekken oid een soortgelijk iets creëeren met meer ruimte en steeds een rand weghalen zeg maar?

3 maanden geleden

Reactie op Annick33

Kun je niet met handoekken oid een soortgelijk iets creëeren met meer ruimt ...
Dat zou ik kunnen proberen ja!

3 maanden geleden

Zou de handdoeken dan wel onder het hoeslaken van de matras leggen. Je zou ook een zijslaap kussen kunnen proberen? Hij lijkt op zn zij te liggen?

3 maanden geleden

Wij hebben een baby nestje van Doomoo, die kan je aan de onderkant open zetten zodat het qua lengte ook nog best lang past. Misschien heb je er iets aan☺️

3 maanden geleden

Ik zou toch proberen even een poosje door te zetten. Wat vaker troosten. Misschien kun je dat fedde en kees lakentje proberen. Dan krijg je kindje geborgenheid, maar wel op een veilige manier. Mijn zoon is nu 15 weken en ging echt van de een op de andere dag ineens rollen 2 dagen geleden . Ik zou het best wel gevaarlijk vinden om hem in een nestje te laten slapen. En oplossingen met handdoeken om de baby heen onder het hoeslaken lijken me ook absoluut niet veilig. Het vergroot allemaal de kans op sids.

3 maanden geleden

Je zou inderdaad het lakentje van Fedde en Kees kunnen proberen!

3 maanden geleden

Het nunki lakentje of de slaapwikkel van Snoozz zijn 2 veilig opties die geborgenheid geven :)

3 maanden geleden

Allemaal bedankt voor jullie reacties en tips! Gelukkig gaat het heel goed zonder nestje, 2 nachtjes wat onrustig maar vannacht ging het heel goed

3 maanden geleden

Herkenbaar! Als ons kindje onrustig is slaapt hij op een voedingskussen met een aankleedkussenhoes eroverheen, dat lijkt op dit nestje en zo kan hij met geen mogelijkheid bewegen, hij is nu 7.5 kilo dus wordt wat krap maar soms ‘s nachts de enige manier…