12 Reacties

één maand geleden

Hier ook nu met 12 weken.. sprongetje idd al geweest want die was ook duidelijk merkbaar. Geen idee wat t is helaas

één maand geleden

Hier ook. 13 weken mogelijk sprong 4, of een beetje verkouden want hij draait zijn gezicht in het matras en zijn neusje klinkt dan ‘vol’, jengelt dan ook. Verder geen andere klachten. Sliep eerst ook altijd 22/23 tot 6/7 uur door in de nacht en vannacht en gisteren ook nacht voeding gegeven. Zo vaak wakker ook

één maand geleden

Hier hetzelfde helaas ☹️ Ook geen idee waaraan het ligt…

één maand geleden

Goood

één maand geleden

Hier! Hij sliep absoluut niet door maar kreeg een voeding om 23. Sliep tm 3 a 4 uur door en dan minimaal tm 6. Nu vraagt hij om een voeding wordt wakker en wil niet meer slapen na half 6. Pfff

één maand geleden

Dit hebben wij ook rond de 11/12 weken gehad. Na een paar nachten sliep hij weer door. Misschien toch door het sprongetje?

één maand geleden

Hier net 12 weken en sinds 5 nachten ofzo ineens onrustig slapen, veel bewegen en murmen. Moeten veel vaker speen terug geven maar helpt ook niet altijd. Lijkt me nogal vroeg voor 4 maanden slaapregressie?

één maand geleden

Sprongetjes/slaapregressie zijn niet app afhankelijk. Het kan eerder of later ook beginnen. Ook al denk je er al doorheen te zijn gegaan, kan het een week later toch weer beginnen. Succes 🍀

één maand geleden

Hier precies hetzelfde helaas🥴

één maand geleden

Vandaag onze dame 13 weken, 3 maanden. En Hier ook helaas al heel week 12 last van. Week 12 is bij ons sprong 3. Week 13en14 'niks' en dan week 15tm19 is sprong4. Ben dus heel benieuwd hoe lang dit blijft. Met onze zoon hebben we totaal geen last gehad van sprongen en slaapregressies. Die deed zn dingen vond alles prima dus dit is erh wennen. Ik geef haar echter geen voeding omdat ze dit sinds week 8 al niet meer heeft en ben bang dat ze anders terug daaraan gaat wennen. Ze wordt wakker, neemt genoegen met haar tut, slaapt terug binnen een minuut en 1,5u later hetzelfde verhaal en dat dus zo een 4 a 5x tussen 00 en 06u ☹️

één maand geleden

Reactie op cmevdw

Vandaag onze dame 13 weken, 3 maanden. En Hier ook helaas al heel week 12 l ...
Dit! Hebben wij hier ook en wij zitten volle bak in sprong 4. Alleen soms is het slapen niet 1,5 uur maar een kwartier en komt daarna weer voor z’n speen. Nu al 2/3 weken zo. Ik hoop echt dat dit na deze sprong klaar is.

één maand geleden

Ja hier ook met 13 weken... opeens elke 1,5-2 uur wakker. Ik kijk eerst of speentje en knuffelen werkt en anders toch voeden. Alleen heb nu het idee dat ze snachts zo veel drinkt dat ze overdag weinig honger heeft