Hey...
Ik zat laatst op tiktok te scollen en er kwam een filmpje voorbij van een Amerikaanse vrouw die zich afvroeg waarom er kinderen zijn met platte achter hoofdjes. Ze zei dat je dan niet genoeg van je kind houd en of te druk bezig bent met andere dingen...
Dit heeft mij toch wel laten schrikken en ik weet ook echt wel dat ze het fout heeft.
Nu sinds dat filmpje vind en voel ik me een stuk slechter qua emoties... ik heb het idee dat ik nu meer met m'n dochter moet gaan doen en dat ik alleen maar de makkelijke weg kies e.d. terwijl zij juist de wipstoel fijn vind of in de box spelen, maar probeer haar nu juist vaker vast te houden en zij wilt dat dan niet, waardoor ik me nog slechter ga voelen en ik weet het gewoon allemaal even niet...
Ik merk ook wel dat ik het lastig vind wat voor spelletjes ik met een baby van 3 maanden kan doen. We maken muziek (met rammelaars) kijken in de spiegels, liggen samen op bed te kletsen en ga zo maar door....
Heeft iemand misschien nog ideeën qua activiteiten behalve buiten lopen en boekjes voorlezen?