16 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb wel dat m’n oren gwn echt lopen, soms ook dicht zitten maar dat er ook echt constant oorsmeer uit loopt (voor mijn gevoel uitloopt ma dat blijft natuurlijk gwn in m’n oor zitten hahah)

2 jaar geleden

Heey..Ik ben nu 5+5 maar al zo'n 4 weken last van verstopte neus wat komt en gaat, echt om gek van te worden! En inderdaad ook veel last van slijmvorming, vooral in de nacht. Het is dan moeilijk op te hoesten en overdag ook wel last van maar dan minder. Vorige week een hele dag een krop in mijn keel dat pas de dag er na weg was en vanochtend ook wat voor iets maagzuur zorgde. Toen Gaviscon ingenomen en weg was het. Maar ik herken het dus wel een soort van.....

2 jaar geleden

Ik ben ook 8+1weken en voel ook iets in mijn keel dit komt volgens mij door zwangerschap hormonen. Succ

2 jaar geleden

Ik ben nu 7+2 en ook al een paar weken last van veel slijm in mijn keel. Vooral ‘s avonds en ‘s nachts heb ik ook last van keelpijn. Het ophoesten/uitspugen van dit slijm heeft er al een paar keer voor gezorgd dat ik moest kokhalzen en overgeven

2 jaar geleden

Dat gevoel van dichtzitten van je oor heb ik ook! Ben 7+4 nu.

2 jaar geleden

Hey, ik vermoed dat ik zwanger ben... tenzij ik dit weekend ongesteld wordt... Ik heb precies sinusitis maar het voelt anders... heb bijna constant hoofdpijn, verstopte neus, slijmen in keel. Het is alleen niet zeker van waar het komt want het circuleert hier in huis ook... naar mijn gevoel is het iets anders maar ja het kan ook zijn omdat ik het zo graag wil dat het van een zwangerschap zou zijn.

2 jaar geleden

Mijn rechter oor zit ook de hele tijd dicht! En ook veel slijm in mn keel wat moeilijk is om op te hoesten. Ik wou al mn oren laten uitspuiten, maar ben blij dat ik niet de enige ben die dit heeft. Zal vanzelf wel weer over gaan denk ik.

2 jaar geleden

Reactie op raine87

Mijn rechter oor zit ook de hele tijd dicht! En ook veel slijm in mn keel w ...
Ohh nou ben ook opgelucht te horen niet de enigste ben. Vind het zo'n rare kwaal, had nog nooit eerder gehoord. Sinds vandaag merk ik dat iets minder wordt. Ik slik nu bisolvon tabletten en dat helpt wel! M'n oor doe ik druppelen in de nacht met olijf olie, geeft ook wat verlichting gelukkig

2 jaar geleden

Reactie op Cinneke1985

Hey, ik vermoed dat ik zwanger ben... tenzij ik dit weekend ongesteld wordt ...
Ja, je lichaam kan je ook zo voor de gek houden maar hee wie weet! Laat maar weten ben wel benieuwd ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Kimv26

Ik ben nu 7+2 en ook al een paar weken last van veel slijm in mijn keel. Vo ...
Ja oh zo naar is dat he, ook al meerdere keren gehad, met name in de avond/nacht

2 jaar geleden

Reactie op Muis88

Heey..Ik ben nu 5+5 maar al zo'n 4 weken last van verstopte neus wat komt e ...
Gaviscon is voor maagzuur toch? Heb daar tot nu toe gelukkig geen last van maar zal het onthouden. Sinds gisteren bisolvon tabletten gekocht, merkte vanochtend al dat hielp, slijm minder dik en taai is.

2 jaar geleden

Reactie op aureelia

Ja, je lichaam kan je ook zo voor de gek houden maar hee wie weet! Laat maa ...
Ja deze week dinsdag getest, licht positief, volgende dag opnieuw een poging maar negatief dus ik denk iets te snel getest. Ik heb op 31 juli mijn spiraal laten verwijderen dus het zou snel zijn, daarom nog voorzichtig ... alles is gebaseerd op mijn vroegere cyclus dat heel stabiel was maar ja nog geen bloeding gehad na het verwijderen ervan... dus heel spannend

2 jaar geleden

Reactie op aureelia

Gaviscon is voor maagzuur toch? Heb daar tot nu toe gelukkig geen last van ...
Dat is inderdaad voor maagzuur. Ik heb dat de 1e zwangerschap bij de flessen leeg gedronken dus heb ze al weer in huis voor het geval dat. Dan moet ik ook maar tabletjes gaan halen want het is echt taai en moeilijk weg te krijgen

2 jaar geleden

Reactie op aureelia

Ohh nou ben ook opgelucht te horen niet de enigste ben. Vind het zo'n rare ...
Oh Bisolvon das een goeie tip!

2 jaar geleden

Oh ik heb dit ook en m’n neus zit ook continue verstopt. Vooral als ik lig.. zooo irritant