16 Reacties
2 jaar geleden
Heey..Ik ben nu 5+5 maar al zo'n 4 weken last van verstopte neus wat komt en gaat, echt om gek van te worden! En inderdaad ook veel last van slijmvorming, vooral in de nacht. Het is dan moeilijk op te hoesten en overdag ook wel last van maar dan minder. Vorige week een hele dag een krop in mijn keel dat pas de dag er na weg was en vanochtend ook wat voor iets maagzuur zorgde. Toen Gaviscon ingenomen en weg was het. Maar ik herken het dus wel een soort van.....
2 jaar geleden
Ik ben ook 8+1weken en voel ook iets in mijn keel dit komt volgens mij door zwangerschap hormonen.
Succ
2 jaar geleden
Hey, ik vermoed dat ik zwanger ben... tenzij ik dit weekend ongesteld wordt... Ik heb precies sinusitis maar het voelt anders... heb bijna constant hoofdpijn, verstopte neus, slijmen in keel.
Het is alleen niet zeker van waar het komt want het circuleert hier in huis ook... naar mijn gevoel is het iets anders maar ja het kan ook zijn omdat ik het zo graag wil dat het van een zwangerschap zou zijn.
2 jaar geleden
Reactie op raine87
Mijn rechter oor zit ook de hele tijd dicht! En ook veel slijm in mn keel w ...
Ohh nou ben ook opgelucht te horen niet de enigste ben. Vind het zo'n rare kwaal, had nog nooit eerder gehoord. Sinds vandaag merk ik dat iets minder wordt. Ik slik nu bisolvon tabletten en dat helpt wel! M'n oor doe ik druppelen in de nacht met olijf olie, geeft ook wat verlichting gelukkig
2 jaar geleden
Reactie op Muis88
Heey..Ik ben nu 5+5 maar al zo'n 4 weken last van verstopte neus wat komt e ...
Gaviscon is voor maagzuur toch? Heb daar tot nu toe gelukkig geen last van maar zal het onthouden. Sinds gisteren bisolvon tabletten gekocht, merkte vanochtend al dat hielp, slijm minder dik en taai is.
2 jaar geleden
Reactie op aureelia
Ja, je lichaam kan je ook zo voor de gek houden maar hee wie weet! Laat maa ...
Ja deze week dinsdag getest, licht positief, volgende dag opnieuw een poging maar negatief dus ik denk iets te snel getest. Ik heb op 31 juli mijn spiraal laten verwijderen dus het zou snel zijn, daarom nog voorzichtig ... alles is gebaseerd op mijn vroegere cyclus dat heel stabiel was maar ja nog geen bloeding gehad na het verwijderen ervan... dus heel spannend
2 jaar geleden
Reactie op aureelia
Gaviscon is voor maagzuur toch? Heb daar tot nu toe gelukkig geen last van ...
Dat is inderdaad voor maagzuur. Ik heb dat de 1e zwangerschap bij de flessen leeg gedronken dus heb ze al weer in huis voor het geval dat. Dan moet ik ook maar tabletjes gaan halen want het is echt taai en moeilijk weg te krijgen