48 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb het zelfde! Sinds ik deze gebruik gaat het goed

4 maanden geleden

Weleba echt super creme! Je hebt er verschillende soorten van, billen, gezicht, huid.. kreeg ik als tip van huisarts

4 maanden geleden

Talkpoeder zodat het droog blijft?

4 maanden geleden

Reactie op deemmmm

Ik heb het zelfde! Sinds ik deze gebruik gaat het goed
Dankje voor de tip! Is het een soort babypoeder?

4 maanden geleden

Reactie op Suzanne123456

Talkpoeder zodat het droog blijft?
Dan wordt het alleen maar erger lijkt wel… dus daar ben ik al heel snel mee gestopt

4 maanden geleden

Reactie op cjo51

Weleba echt super creme! Je hebt er verschillende soorten van, billen, gezi ...
En hielp het bij jouw kindje?

4 maanden geleden

Edit: talkpoeder ook geprobeerd maar dat hoopt heel snel op en maakt het erger..

4 maanden geleden

Als het een open wondje is heb je met het gebruik van talkpoeder snel kans op een schimmelinfectie. Bij de apotheek kun je zinkzalf halen. Ik gebruik deze liever dan de sudo. Geen idee of het bij deze plekjes helpt. Anders even de huisarts bellen en foto's toesturen? Misschien hebben zij een goede tip/zalf etc. Succes 🩷

4 maanden geleden

Bij onze kindjes werkt purol goed!

4 maanden geleden

Reactie op Rob_in

Dankje voor de tip! Is het een soort babypoeder?
Ja klopt! Helemaal natuurlijk dus goed voor het baby huidje

4 maanden geleden

Reactie op Le-tje

Als het een open wondje is heb je met het gebruik van talkpoeder snel kans ...
Ben inderdaad al bij de huisarts geweest maar die doet er niet echt wat aan. Zinkzalf ook gesmeerd maar het lijkt dan heel eventjes weg te gaan en dan komt het weer terug…

4 maanden geleden

Denk dat je het met zinkszalf moet bijhouden. Dat ze zit gewoon heeft. En dat het na de zomer met wat koeler weer weg kan gaan.

4 maanden geleden

Heeft ze het ook als ze wel een lang mouwtje aan heeft? Zou je kunnen proberen als het niet bloedheet is 🥵 en dan gewoon 1 laagje aan(alleen een romper)

4 maanden geleden

Reactie op JN2022

Denk dat je het met zinkszalf moet bijhouden. Dat ze zit gewoon heeft. En d ...
Ja dat dacht ik inderdaad ook… Ik heb sowieso een gevoelige huid, zij misschien ook wel

4 maanden geleden

Reactie op JN2022

Heeft ze het ook als ze wel een lang mouwtje aan heeft? Zou je kunnen probe ...
Ja dan ook inderdaad. Ze heeft het sowieso heel snel warm dus ik heb niet te snel dubbele lagen aan. Liever een romper lange mouw een een vestje

4 maanden geleden

Mijn zoontje heeft dit in zijn liesjes, dus nu maak ik ze iedere verschoonbeurt voorzichtig schoon met een doekje en werkt top! Misschien een idee om iedere verschoonbeurt haar nekje en ellebogen te doen met een doekje?

4 maanden geleden

Kokosolie!

4 maanden geleden

Kokosolie idd! Werkt top

4 maanden geleden

Reactie op MamaDemi

Mijn zoontje heeft dit in zijn liesjes, dus nu maak ik ze iedere verschoonb ...
Ja doe ik inderdaad! Het is nu ineens heel erg geworden. HA gebeld en die zei dat ik nu even een hele dikke laag sudo erop moest smeren… vind het zo zielig!

4 maanden geleden

Reactie op Liisss

Kokosolie idd! Werkt top
Is dat dan niet te vet? Sommige plekken zijn al best nat