11 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje heeft overdag en 's nachts sokken aan

één maand geleden

Onze kleine nu ook in de nacht, omdat het wat kouder is.

één maand geleden

Overdag sowieso sokken en soms slofjes, en snachts een pyamaatje met voetjes

één maand geleden

Hier sokjes uit ‘s nachts

één maand geleden

Hier overdag en ‘s nachts. In de nacht doen wij meer omdat hij soms hele klamme voetjes/zweetvoeten heeft en dan bij het trappelen heel zijn slaapzak meetrekt aan zn voeten 😂 (lees: helemaal uit model trekt)

één maand geleden

Uit, haar voeten zijn ook altijd warm na het slapen.

één maand geleden

Overdag in prin cipe aan... maar regelmatig een kwijt of uit. En na 10x uit getrokken te worden laat ik ze uit. In de nacht altijd uit. Onze zoon heeft het altijd heel warm.

één maand geleden

Even een tip: ik heb gelezen dat het beter js om baby’s overdag zonder sokken te laten. Ze ontwikkelen door te voelen en dat doen ze dus ook via de voeten. Ze voelen als t ware hun hele lichaam daardoor. Denk ook bijvoorbeeld aan het leren tijgeren of kruipen. Dan is afzetten makkelijker zonder sokken.

één maand geleden

Overdag wel, dan voel ik ook echt dat hij koude voetjes krijgt. Alleen tijdens het spelen op de speelmat gaan ze uit op advies van de fysio. Idd door onderstaande !

één maand geleden

Overdag uit als hij aan het spelen is. Anders wel aan. Maar vind het lastig want hij heeft vaak echt koude voeten. Maar voor het oefenen met kruipen is zonder sokken wel beter. ‘S nachts ook sokken aan.

één maand geleden

Reactie op Saarrie1012

Even een tip: ik heb gelezen dat het beter js om baby’s overdag zonder sokk ...
Hierdoor zijn bij ons ook de sokken uit, dan kunnen ze zich beter afzetten. Alleen als we naar buiten gaan doen we sokken aan. Het scheelt dat hij het snel warm heeft en geen koude voeten