14 Reacties

3 maanden geleden

Een o-bal is hier wel een succes. Pakt makkelijk vast.

3 maanden geleden

Freddie de vuurvlieg (van Lamaze) en contrastkaarten zijn hier favoriet. Verder de eigen handjes vooral haha.

3 maanden geleden

Clip clop van Playgro is zoontje erg fan van.

3 maanden geleden

Reactie op Lauradd

Clip clop van Playgro is zoontje erg fan van.
Wij hebben deze in het roze voor onze dochter. Is hier favoriet!

3 maanden geleden

Reactie op 92e

Freddie de vuurvlieg (van Lamaze) en contrastkaarten zijn hier favoriet. Ve ...
Zelfde haha: Freddie vuurvlieg is een hit, en ook een activiteitenkubus en inderdaad eigen voetjes en handjes ☺️

3 maanden geleden

Een Oball en de piraat van Lamaze

3 maanden geleden

Een knuffeldoekje, stoffen rammelaar is bij mijne favoriet. Ook een mobile waar ze naar kan kijken en tegenaan kan slaan is erg leuk. Op de buik mag ze graag een bal rollen of in een spiegeltje kijken en kletsen tegen de andere baby(morgen 15 weken oud).

3 maanden geleden

Reactie op SiStitch

De piraat is hier ook groot favoriet!

3 maanden geleden

Wat een leuke ideeën allemaal! Bedankt!😊

3 maanden geleden

Deze is favoriet!

3 maanden geleden

En deze vindt hij ook geweldig

3 maanden geleden

Oball, freddie de vuurvliegjes, nijnte rammelaar en spoegel met contrast (soort driehoek)

3 maanden geleden

Reactie op SiStitch

Heb jij deze toevallig voordat je hem gaf gewassen? Ik durfde het niet ivm rammelaar die eraan zit, dacht dat daar dan misschien water in zou blijven zitten?

3 maanden geleden

Reactie op BabyZwaan

Heb jij deze toevallig voordat je hem gaf gewassen? Ik durfde het niet ivm ...
Oh wat erg, ik heb hem direct gegeven😝 Nu je het zegt bedacht ik me dat ik deze dus helemaal niet heb gewassen, waar ik normaliter al het nieuwe even een sopje geef🙊 Na wat googlen kwam ik op de november club uit op deze app, daar is ervaring met wassen op standje handwas en gemengde was 30 en 40 graden, wat goed ging. Straks toch nog even laten draaien, haha. #mombrain